Summit to Eat Makarony z serem 197 g
Gotowe jedzenie
Informacje o produkcie
To naczynie podróżne marki Summit to Eat jest bardzo praktyczne dzięki swojej wadze i rozmiarom. Nie stosuje się sztucznych konserwantów, co gwarantuje doskonały naturalny aromat. Ma również długi okres trwałości, do 7 lat. Dzięki technice zamrażania, która działa na zasadzie liofilizacji, żywność jest konserwowana (= bez dodatku chemikaliów) i pozbawiana zdecydowanej większości wody (= lżejsza), ale smak pozostaje świeży.
Zalety dania Summit to Eat Makaron z serem:
- praktyczny, smaczny
- szybkie przygotowanie
- okres trwałości 7 lat
- bez konserwantów
Przygotowanie:
1. Oderwij krawędź worka.
2. Wyjąć worek zawierający pochłaniacz tlenu (niepalny worek zawierający pochłaniający wilgoć tlenek żelaza).
3. Wlej gorącą wodę (305 ml) do torebki i zamieszaj.
4. Zamknąć torebkę i pozostawić zawartość do nawodnienia.
5. Wymieszać po 8 minutach, w razie potrzeby doprawić.
Tabela wartości odżywczych:
Wartość odżywcza |
|
na 100 g |
na porcję (197 g) |
Energia |
|
511 kcal |
1007 kcal |
Białko |
21,4 g | 42,2 g | |
Węglowodany |
|
42,1 g |
83 g |
Z czego cukry |
|
5,6 g |
11 g |
Tłuszcze |
|
29,3 g |
57,8 g |
Skład:
- makaron (pszenica) (34%)
- sos serowy 66% (mleko, śmietana, ser Red Leicester 40%, ser Cheddar 40%, ser Mozzarella 20%)
- the Onion
- olej rzepakowy
- mąka kukurydziana
- sól
- biały pieprz
Parametry
- Producent
-
Summit to Eat
- European Freeze Dry ApS
- Karlebyvej 81, DK-4070, Kirke Hyllinge, DÁNSKO
- sales@europeanfreezedry.dk
- https://www.europeanfreezedry.com/
- Masa
- 197 g
- Ilość porcji
- 2
- Rodzaje mięsa
- Bez mięsa
- Data ważności
- 7 lat
- Metoda przetwarzania
- Sypkie
- Wegetariańskie
- Tak
- Bezglutenowy
- Nie
- Okres gwarancji
- 2 lata
- Kod produktu
- 76028385
- EAN
- 5060138532045
Powiązane 1
O producencie
Summit to Eat to nowa marka, która powstała w wyniku rebrandingu znanej na całym świecie marki Mountain House w Europie. Od ponad 40 lat jest najpopularniejszym producentem odwodnionej żywności wśród podróżników, wędrowców, wczasowiczów i innych entuzjastów outdooru. Procesy i technologie produkcji nie uległy zmianie, wręcz przeciwnie, poszerzono asortyment potraw i poprawiono smak (nie glutaminianom!).