Przejdź do kategorii produktów Przejdź do koszyka Przejdź do nawigacji

Nie interesują mnie zniżki i promocje, chcę ukryć pasek

Zasady publikowania opinii

ForCamping s.r.o., Company ID: 24295825, z siedzibą pod adresem Veselská 699, Letňany, 199 00 Praga 9, została zarejestrowana w Rejestrze Handlowym, w Sądzie Miejskim w Pradze pod numerem C 194007. Firma reprezentowana jest przez Jaroslava Skalkę, Dyrektora Zarządzającego, w celu sprzedaży towarów za pośrednictwem sklepu internetowego www.4camping.pl.

Publikowane przez nas recenzje pochodzą wyłącznie od klientów, którzy faktycznie zakupili produkty w naszym sklepie internetowym. Po dokonaniu zakupu w naszym sklepie internetowym, klienci mogą otrzymać link, który przekierowuje do wystawienia recenzji zakupionych produktów.

Jak mogę ocenić produkt?

Możesz w różny sposób otrzymywać wiadomości e-mail z linkiem do wstawiania recenzji produktów. Wybierz odpowiedni na końcu zamówienia:

1. Za każdym razem, gdy zamówisz produkt w naszym sklepie internetowym, możemy wysłać Ci wiadomość e-mail z prośbą o wystawienie opinii na naszej stronie. 

2. W trakcie dokonywania zamówienia (bezpośrednio przed wysyłką) możesz nie wyrazić zgody na otrzymywanie wiadomości e-mail z linkiem do wstawienia recenzji za pośrednictwem Heureka.cz. Możesz to zrobić podczas dokonywania zamówienia, bezpośrednio przed wysyłką.

W jaki sposób gwarantujemy, że recenzje produktów nie są fałszywe?

Tylko klienci, którzy dokonali zakupów na stronie https://www.4camping.pl mogą wystawiać opinie o tych produktach. Robimy to za pośrednictwem strony Heureka.cz, gdzie przekazywane są informacje o zakupionym produkcie (zamówieniu), imię i nazwisko oraz adres e-mail. Oznacza to, że technicznie możliwe jest wprowadzanie recenzji produktów tylko dla towarów, które zostały faktycznie zakupione.

Jak ustalić, które recenzje są najważniejsze?

Aby zidentyfikować i nadać priorytet najistotniejszym recenzjom, analizujemy wszystkie opinie na podstawie różnych cech, takich jak liczba gwiazdek, długość tekstu i aktualność. Priorytetowo traktujemy recenzje z dodanym opisem od klienta itp., podczas gdy recenzje zawierające tylko gwiazdki są uszeregowane na końcu wszystkich opinii. Dajemy pierwszeństwo również recenzjom klientów, które mają ocenę co najmniej czterech gwiazdek lub więcej.

Publikujemy wszystkie recenzje, ale zastrzegamy sobie prawo do usuwania recenzji zawierających wulgarny język (będą one usuwane bezpośrednio przez nas).

Te zasady publikowania recenzji obowiązują od 6.1.2023 r.