Przejdź do kategorii produktów Przejdź do koszyka Przejdź do nawigacji

Nie interesują mnie zniżki i promocje, chcę ukryć pasek

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi, skorzystaj z naszej infolinii.

 

 W czym możemy pomóc?

 

Zakupy, dostawa

Jakie są opcje dostawy?

  1. Dostawa kurierem na adres - DPD
  2. Odbiór osobisty w punktach odbioru DPD
  3. Odbiór osobisty w Paczkomatach

 

Ile zapłacę za wysyłkę i odbiór osobisty?

Forma dostawy do 299 zł od 299 zł

Kurier DPD

16.99 Darmowy

Kurier Packeta

15.99 Darmowy

Paczkomaty InPost

13.99 Darmowy

Paczkomaty DPD

13.99 Darmowy

Płatność gotówką przy odbiorze lub osobiście w oddziałach 4camping wynosi 3 zł. 

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

Staramy się realizować zamówienia i przekazywać paczki kurierowi w ciągu 24 godzin od ich przygotowania. Normalny czas dostawy wynosi 2-3 dni robocze. Status swojego zamówienia możesz śledzić za pomocą linku, który wyślemy Ci e-mailem wraz z podsumowaniem zamówienia. Firma kurierska poinformuje Cię o dacie dostawy. 

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Możesz zapłacić kartą, przelewem bankowym lub gotówką (za pobraniem lub w sklepie przy odbiorze). 

Gdzie mogę wprowadzić kupon rabatowy?

Kupon rabatowy można wprowadzić w koszyku w odpowiednim polu, które znajduje się na dole podsumowania zamówienia w (https://www.4camping.pl/koszyk/). Po kliknięciu przycisku Zastosuj rabat zostanie automatycznie odjęty od wartości zamówienia. Więcej informacji o kodach rabatowych

 

 

Zwroty i wymiany

Jak mogę zwrócić towar?

Nieużywany towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Jeśli jesteś członkiem programu dla klientów 4camping eXtra, masz 30 dni na zwrot towaru. 
Aby zwrócić produkt, należy wypełnić formularz zwrotu. 

Towar można zwrócić bezpośrednio:

  • za pośrednictwem firmy kurierskiej - na adres: Packeta Polska, ID: 99879510 - 4camping.pl, Panattoni Park Bielsko-Biała I, ul. Księdza Józefa Londzina 106, 43-382 Bielsko-Biała. Do paczki należy dołączyć formularz zwrotu lub numer sprawy, który zostanie wysłany po wypełnieniu formularza. 

Oryginalne opakowanie towaru nie może być uszkodzone. W przypadku uszkodzenia towaru lub opakowania kwota zwrotu zostanie wyceniona indywidualnie.

Czy mogę wysłać towar za pośrednictwem poczty?

Tak, towar można wysłać za pomocą wybranej przez siebie firmy kurierskiej. Ważne jest, aby został on dostarczony na nasz adres. Wysyłka zwracanych towarów odbywa się zawsze na koszt klienta. 

Zwracam przedmiot, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Środki zostaną zwrócone na konto klienta w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconych towarów. 

Rozmiar nie pasuje, jak mogę go wymienić?

Ze względów logistycznych towary nie mogą być wymieniane sztuka za sztukę. Możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni od jego otrzymania i zamówić nowy towar w wybranym rozmiarze. Jeśli jesteś członkiem programu dla klientów 4camping eXtra, masz 30 dni na zwrot towaru. 

Towar dotarł do mnie uszkodzony

Czy paczka zawierała uszkodzony towar? Czy w opakowaniu brakowało jakiejś części? Wypełnij odpowiedni formularz, a my skontaktujemy się z Tobą. 

Otrzymałem inny towar niż zamówiłem

Czy przesyłka zawierała inne produkty niż te, które zostały zamówione? Czy czegoś brakowało, czy było coś dodatkowego? Wypełnij odpowiedni formularz, a my skontaktujemy się z Tobą. 

Zwracam przedmiot, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Środki zostaną zwrócone na konto klienta w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconych towarów.

 

Reklamacja

Jak mogę reklamować zakup?

Aby przyspieszyć zgłoszenie, zalecamy wypełnienie formularza reklamacyjnego

Reklamowany towar można wysłać: 

  • za pośrednictwem firmy kurierskiej - należy przesłać reklamowany towar wraz ze wszystkimi jego częściami składowymi oraz kopią dowodu zakupu formularzem reklamacyjnym na adres: Packeta Polska, ID: 99879510 - 4camping.pl, Panattoni Park Bielsko-Biała I, ul. Księdza Józefa Londzina 106, 43-382 Bielsko-Biała

Towar dotarł do mnie uszkodzony 

Czy paczka zawierała uszkodzony towar? Czy w opakowaniu brakowało jakiejś części? Wypełnij odpowiedni formularz, a my skontaktujemy się z Tobą. 

Otrzymałem inny towar niż zamówiłem 

Czy przesyłka zawierała inne produkty niż te, które zostały zamówione? Czy czegoś brakowało, czy było coś dodatkowego? Wypełnij odpowiedni formularz, a my skontaktujemy się z Tobą. 

Rozmiar nie pasuje, czy mogę zareklamować produkt?

Niewłaściwy rozmiar i niedopasowany krój nie stanowią wady produktu i w związku z tym nie podlegają reklamacji. Towar można zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Jeśli jesteś członkiem programu dla klientów 4camping eXtra, masz 30 dni na zwrot towaru. 

Jak przebiega proces reklamacji?

Po otrzymaniu reklamacji wystawimy protokół reklamacyjny, w którym zapiszemy datę, dokładne oznaczenie towarów i preferowane przez Ciebie rozwiązanie. 

Następnie ocenimy reklamowany towar we współpracy z producentem. 

Zgodnie z prawem może to potrwać do 14 dni, ale staramy się to zrobić tak szybko, jak to możliwe. Będziemy na bieżąco informować o postępach w rozpatrywaniu reklamacji. 

Gdzie mogę uzyskać informacje o postępach w rozpatrywaniu mojej skargi?

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem infolinii: +48 338 881 596 lub napisz na adres reklamacje@4camping.pl

Czy muszę wysłać cały namiot do reklamacji, czy wystarczy złamany słupek?

Teoretycznie wystarczyłaby sama część, ale jeśli reklamacja zostanie uznana, konieczne będzie wysłanie całego namiotu. Dlatego zalecamy, aby zawsze dostarczać towary wraz ze wszystkimi ich komponentami.

 

Kody rabatowe

Gdzie mogę wprowadzić kupon rabatowy?

Kupon rabatowy można wprowadzić w koszyku w polu kodu rabatowego na dole podsumowania zamówienia (https://www.4camping.pl/koszyk/). Po kliknięciu przycisku Zastosuj rabat zostanie automatycznie odjęty od wartości zamówienia.

Gdzie mogę otrzymać kupon rabatowy?

Przegląd aktualnie obowiązujących kodów rabatowych można znaleźć na stronie Dodatkowe rabaty.

Mam kilka kuponów podarunkowych, jak mogę ich użyć?

Jeśli chcesz wykorzystać więcej niż jeden w jednym zamówieniu, wpisz je w notatce obok zamówienia. Połączymy je i dodamy do zamówienia. Następnie wyślemy Ci link do uiszczenia wszelkich dodatkowych opłat. 

Czy mogę użyć wielu kuponów rabatowych?

Niestety nie. W każdym zamówieniu można wykorzystać tylko 1 kupon rabatowy.

Dlaczego mój kupon rabatowy nie został załadowany?

Sprawdź, czy kupon rabatowy został wprowadzony poprawnie i czy jego ważność nie wygasła. Jeśli wszystko jest w porządku, a kupon nadal nie działa, napisz do nas na adres: zamowienia@4camping.pl.

Kiedy otrzymam kupon rabatowy na pierwszy zakup?

Kupon rabatowy zostanie automatycznie wysłany na podany adres e-mail. Powinien znaleźć się w skrzynce odbiorczej, ale jeśli tak się nie stanie, należy sprawdzić inne zakładki i "spam".