Przedsionek Outwell Wolfburg 380 Air z nadmuchiwaną konstrukcją, szerokim panoramicznym wejściem i trzema bocznymi wejściami można łatwo przymocować do kampera.
Informacje o produkcie
Powszechnie wiadomo, że kraje Beneluksu i Dania są jednymi z najczęściej podróżujących narodów w Europie. Nic więc dziwnego, że właśnie w tym środowisku przyczep kempingowych i namiotów powstała firma, która dzięki zdobytemu przez lata doświadczeniu skutecznie rozwiewa mity na temat niewygodnego pobytu na polach namiotowych i pod namiotem. Wchodząc do żadnego z namiotów nie trzeba pochylać głowy, a w żadnym śpiworze nie poczujesz się inaczej niż w domu pod kołdrą. To coś, czego nie oferują inne firmy.
Przedsionek Wolfburg 380 Air to przestronny namiot typu van z kolekcji Air Cruising duńskiej marki Outwell. Nadmuchiwana konstrukcja Rigid Air System składa się z oddzielnych komór powietrznych. Każda komora ma własny zawór, dzięki czemu można je łatwo napompować, a nawet wymienić w przypadku uszkodzenia. Tkanina tropikalna wykonana jest z wodoodpornego poliestru Outtex® 4000 Select z klejonymi szwami i ochroną UPF 30+ UV. Specjalnie połączona wyściółka z polietylenu chroni przed wilgocią i zimnem z ziemi.
Panoramiczne wejście bez barier z moskitierą pozwala wejść do namiotu bez żadnych przeszkód, a dzięki czterem zamkom błyskawicznym można je dowolnie otwierać. Wejście jest przykryty daszkiem, który zapobiega przedostawaniu się wody do namiotu. Namiot posiada również boczne wejście z moskitierą. Lekki dach wraz z szerokimi przyciemnianymi oknami zapewniają wystarczającą ilość światła we wnętrzu, jednocześnie chroniąc przed bezpośrednim światłem słonecznym i promieniami UV. Aby uzyskać więcej prywatności, wystarczy zapiąć zasłonę na żądaną wysokość. Do namiotu można również dostać się przez dwa boczne wejścia, które prowadzą do zdejmowanej strefy dostępu Link . Strefa ta łączy samochód z przedpolem, a dzięki wyjmowanej macie podłogowej pomaga utrzymać czystość otoczenia i eliminuje przeciągi.
Namiot jest niezależny, a jego połączenie z samochodem odbywa się dzięki systemowi Dual Beading, który składa się z dwóch cedrowych końcówek zszytych jedna na drugiej (5 i 7 mm). Pasuje do listew cedrowych o wymiarach 5,7 i 9 mm. Jako kolejną opcję połączenia można wybrać kable wszyte po bokach tulei łączącej. Albo przymocuj je za samochodem (jeśli masz miejsce), albo przerzuć część rękawa przez dach samochodu i zaklinuj kable w ziemi za nim.
Wewnątrz znajduje się zakryte wejście na przedłużacz do podłączenia lampy lub ładowania telefonu komórkowego. Namiot posiada podklejane zamki błyskawiczne, system OWS Force 10 chroniący przed wiatrem lub paski sztormowe Storm Guyline.System podwieszania Hooktrack System pozwala na przymocowanie lekkich przedmiotów, kabli i lamp do wcześniej przygotowanych "szyn" (nośność do 1,5 kg). Nowością jest przygotowanie do systemu oświetlenia ONS (można go kupić tutaj). Namiot można napompować za pomocą dołączonej pompki ręcznej. Do łatwego przenoszenia namiotu na krótkich dystansach służy dołączony pokrowiec transportowy z pasami kompresyjnymi.
Konstrukcja namiotu wstępnego jest odwrotna do zwykłego sposobu - najpierw rozstawia się namiot, a następnie mocuje samą przystawkę. Jest oddzielny, nie jest stałą częścią namiotu, więc można opcjonalnie podejść do namiotu z prawej lub z lewej strony. Można go również całkowicie odłączyć i podróżować z samym namiotem.
Aby uzyskać więcej informacji na temat funkcji i zastosowanych technologii, przeczytaj artykuł na temat kolekcji namiotów Kolekcja Air Cruising.
Główne cechy:
przed dostawą
konstrukcja Ridig Air System - oddzielne komory powietrzne
szerokie panoramiczne wejście z czterema zamkami błyskawicznymi - różne sposoby otwierania
3 wejścia boczne (1 do namiotu i 2 do strefy Link Access)
RAZ - Removable Link Access Zone z 2 bocznymi wejściami
połączenie z pojazdem za pomocą szyn cedrowych 5 lub 7 mm (lub 9 mm) lub kabli
zmienna odłączana sekcja mocowania, namiot można przymocować zarówno z prawej, jak i lewej strony
duże przyciemniane szyby z zasłonami
system Hooktrack
przestronna wiata nad głównym wejściem
kompatybilny z systemem Outwell Nightlight
wejście dla kabli sieciowych
zaawansowany system wentylacji
zintegrowana wodoodporna podłoga z podniesionymi ścianami
Laminat (fiberglass) - zazwyczaj pręty o średnicy 6,5-12,7 mm z zewnętrznymi metalowymi łącznikami. Najtańszy i najczęściej stosowany materiał o najniższej trwałości i wyższej wadze. Nie sprzyja im częste stawianie i rozbieranie. Łatwa wymiana uszkodzonego segmentu.
Durawrap/Duraflex/Wrapflex - droższa i trwalsza wersja laminatu z wyraźnie widocznym oplotem powierzchniowym/siatką/plecionką o średnicy 8,5-12,7 mm z metalowymi złączami zewnętrznymi.
Dural - bardzo lekki materiał o wysokiej wytrzymałości i średnicy 8,5-11,0 mm. Najczęściej stosowany w droższych namiotach turystycznych. Pręty z wewnętrznym łącznikiem łatwo przeciągnąć przez tunele w tropiku. Najpopularniejszym stopem jest T6 6001, a nieco lepszym T6 7001. Najmocniejszy i najwyższej jakości jest duraluminium T9 7075.
Pręty stalowe o średnicy 20-30 mm są ukształtowane fabrycznie. Najwyższa waga, najwyższa nośność, maksymalna trwałość. Idealny do dużych namiotów rodzinnych, wiat i altan.
Scandium - stop duraluminium ze scandium jest jeszcze lżejszy i mocniejszy, ale jednocześnie droższy niż duraluminium. Jest rzadko spotykany w najdroższych namiotach ekspedycyjnych. Niektórzy producenci oferują go jako wyposażenie opcjonalne.
Carbon/kevlar - absolutnie najlżejszy i najdroższy materiał przy zachowaniu wysokiej wytrzymałości. Dostępny tylko jako dodatkowa oferta od kilku producentów namiotów ekspedycyjnych na świecie.
Kijki trekkingowe / sprzęt lawinowy - niekonwencjonalne w konstrukcji, ale w zupełności wystarczające na nocleg namioty łączące namiot tropikalny i sypialnię z kijkami trekkingowymi lub sprzętem lawinowym. Zaletą jest niższa waga całkowita, wadą może być mniejsza łatwość postawienia konstrukcji.
laminat (fibreglass)
/
nadmuchiwany
Odporność tropik
Tropik = górna część namiotu dwupowłokowego. Charakteryzowany przez słup wody = zdolność materiału do wytrzymania ciśnienia wody. Podawany w milimetrach.
Rynek przedsionków jest ogromny i może przyprawić o zawrót głowy. Dostępne są modele różnego typu, rozmiaru, materiału i ceny. Z tego artykułu dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy wyborze przedsionka, aby ułatwić podjęcie właściwej decyzji.
Posiadasz klasycznego lub przerobionego busa i chciałbyś do niego dokupić przedsionek? Ten artykuł jest dla wszystkich z Was, którzy potrzebują w jakiś sposób rozszerzyć swoją przestrzeń użytkową busa o przedsionek. I to zarówno z boku, jak i z tyłu.
Ten artykuł ma na celu pomóc Ci w wyborze odpowiedniego przedsionka do przyczepy kempingowej, biorąc pod uwagę jego funkcjonalność, sposób montażu i materiały wykonania.