Przedsionek Outwell Jonesville 290SA Flex z nadmuchiwaną konstrukcją, szerokim panoramicznym wejściem i przyciemnianymi szybami można łatwo przymocować do kampera.
Informacje o produkcie
Powszechnie wiadomo, że kraje Beneluksu i Dania są jednymi z najczęściej podróżujących narodów w Europie. Nic więc dziwnego, że właśnie w tym środowisku przyczep kempingowych i namiotów powstała firma, która dzięki zdobytemu przez lata doświadczeniu skutecznie rozwiewa mity na temat niewygodnego pobytu na polach namiotowych i pod namiotem. Wchodząc do żadnego z namiotów nie trzeba pochylać głowy, a w żadnym śpiworze nie poczujesz się inaczej niż w domu pod kołdrą. To coś, czego nie oferują inne firmy.
Jonesville 290SA Flex to przestronny namiot przedni z kolekcji Superior Air Touring duńskiej marki Outwell odpowiedni do dostawy. Nadmuchiwana konstrukcja Power Air System składa się z wstępnie ukształtowanych komór powietrznych, które są od siebie oddzielone. Każda komora ma własny zawór, który umożliwia ich oddzielne napełnianie i opróżnianie. Dętka, która zwiększa wytrzymałość i stabilność namiotu, jest ręcznie mocowana za pomocą rzepów po napompowaniu. Przedścianka Tropiko jest wodoodporna ripstop poliester Outtex® 6000 Express RS z klejonymi szwami, specjalnie połączona wyściółka z polietylenu chroni przed zimnem i wilgocią z ziemi.
Panoramiczne wejście bez barier z moskitierą pozwala wejść do namiotu bez żadnych przeszkód, a dzięki czterem zamkom błyskawicznym można je dowolnie otwierać. Drzwi przednie można przenieść z przodu do części dziennej i odwrotnie, uzyskując wejście z przestronną wiatą (130 cm) lub większą część dzienną, którą docenisz na przykład podczas złej pogody.Do namiotu można również wejść bocznym wejściem z moskitierą. Lekki dach wraz z szerokimi przyciemnianymi oknami zapewniają wystarczającą ilość światła we wnętrzu, jednocześnie chroniąc przed bezpośrednim światłem słonecznym i promieniami UV. Jeśli potrzebujesz więcej prywatności, po prostu zapnij zasłonę na żądaną wysokość. Dobrą wentylację wewnątrz namiotu zapewnia doskonały system wentylacji.
Do namiotu można również dostać się przez dwa boczne wejścia, które prowadzą do strefy Link Access Zone . Strefa ta łączy samochód z przedpolem, a dzięki wyjmowanej macie podłogowej pomaga utrzymać czystość otoczenia i eliminuje przeciągi. Połączenie między samochodem a placem jest realizowane dzięki systemowi Dual Beading, który wkłada się do szyny w samochodzie. System ten jest uniwersalny i oferuje rozmiary 5 mm i 7 mm. Nowy system uszczelniania markizy pomaga uszczelnić przestrzeń między samochodem a namiotem, pomagając wyeliminować przeciągi, deszcz i zanieczyszczenia przenoszone przez wiatr.
Wewnątrz znajdują się zakryte wejścia na przedłużacze do podłączenia lampy lub ładowania telefonu komórkowego. system System podwieszania Hooktrack umożliwia mocowanie lekkich przedmiotów, kabli i lamp do wcześniej przygotowanych "szyn". Dzięki nadmuchiwanej konstrukcji i oznaczonym kolorami obręczom, paskom i kołkom namiot jest szybki i łatwy w montażu. Namiot można napompować za pomocą dołączonej pompki ręcznej. Do łatwego przenoszenia namiotu na krótkich dystansach służy dołączony pokrowiec transportowy z pasami kompresyjnymi.
Aby uzyskać więcej informacji na temat funkcji i zastosowanych technologii, przeczytaj artykuł o kolekcji namiotów Kolekcja Superior Air Touring.
Główne cechy:
wyprofilowana konstrukcja Power Air System - oddzielne komory powietrzne
wejście panoramiczne przystosowane do wózków inwalidzkich z czterema zamkami błyskawicznymi - różne sposoby otwierania
drzwi wejściowe można przenieść z przodu do części mieszkalnej i odwrotnie
główne wejście chronione zadaszeniem (jeśli drzwi znajdują się w części mieszkalnej)
1 szerokie wejście boczne z moskitierą
zdejmowana strefa dostępu Link z 2 bocznymi wejściami
system Dual Beading (5 mm i 7 mm)
duże przyciemniane szyby z zasłonami zapinanymi na suwak
system Hooktrack
Drive Away Ready umożliwia podłączenie do samochodu bez użycia złączy
System uszczelniania markizy - uszczelnia szczelinę między namiotem a samochodem
zaawansowany system wentylacji
zintegrowana wodoodporna podłoga z podniesionymi ścianami
Laminat (fiberglass) - zazwyczaj pręty o średnicy 6,5-12,7 mm z zewnętrznymi metalowymi łącznikami. Najtańszy i najczęściej stosowany materiał o najniższej trwałości i wyższej wadze. Nie sprzyja im częste stawianie i rozbieranie. Łatwa wymiana uszkodzonego segmentu.
Durawrap/Duraflex/Wrapflex - droższa i trwalsza wersja laminatu z wyraźnie widocznym oplotem powierzchniowym/siatką/plecionką o średnicy 8,5-12,7 mm z metalowymi złączami zewnętrznymi.
Dural - bardzo lekki materiał o wysokiej wytrzymałości i średnicy 8,5-11,0 mm. Najczęściej stosowany w droższych namiotach turystycznych. Pręty z wewnętrznym łącznikiem łatwo przeciągnąć przez tunele w tropiku. Najpopularniejszym stopem jest T6 6001, a nieco lepszym T6 7001. Najmocniejszy i najwyższej jakości jest duraluminium T9 7075.
Pręty stalowe o średnicy 20-30 mm są ukształtowane fabrycznie. Najwyższa waga, najwyższa nośność, maksymalna trwałość. Idealny do dużych namiotów rodzinnych, wiat i altan.
Scandium - stop duraluminium ze scandium jest jeszcze lżejszy i mocniejszy, ale jednocześnie droższy niż duraluminium. Jest rzadko spotykany w najdroższych namiotach ekspedycyjnych. Niektórzy producenci oferują go jako wyposażenie opcjonalne.
Carbon/kevlar - absolutnie najlżejszy i najdroższy materiał przy zachowaniu wysokiej wytrzymałości. Dostępny tylko jako dodatkowa oferta od kilku producentów namiotów ekspedycyjnych na świecie.
Kijki trekkingowe / sprzęt lawinowy - niekonwencjonalne w konstrukcji, ale w zupełności wystarczające na nocleg namioty łączące namiot tropikalny i sypialnię z kijkami trekkingowymi lub sprzętem lawinowym. Zaletą jest niższa waga całkowita, wadą może być mniejsza łatwość postawienia konstrukcji.
laminat (fibreglass)
/
stal
/
nadmuchiwany
Odporność tropik
Tropik = górna część namiotu dwupowłokowego. Charakteryzowany przez słup wody = zdolność materiału do wytrzymania ciśnienia wody. Podawany w milimetrach.
Rynek przedsionków jest ogromny i może przyprawić o zawrót głowy. Dostępne są modele różnego typu, rozmiaru, materiału i ceny. Z tego artykułu dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy wyborze przedsionka, aby ułatwić podjęcie właściwej decyzji.
Posiadasz klasycznego lub przerobionego busa i chciałbyś do niego dokupić przedsionek? Ten artykuł jest dla wszystkich z Was, którzy potrzebują w jakiś sposób rozszerzyć swoją przestrzeń użytkową busa o przedsionek. I to zarówno z boku, jak i z tyłu.
Ten artykuł ma na celu pomóc Ci w wyborze odpowiedniego przedsionka do przyczepy kempingowej, biorąc pod uwagę jego funkcjonalność, sposób montażu i materiały wykonania.