Worek biwakowy Warmpeace Hobo Bivy
- Masa:
- 900 g
- Oddychalność:
- 20000 g/m2 na 24 godziny
- Wodoodporność:
- 20000 mm H2O
906,99 zł
Twój koszyk jest pusty. Potrzebujesz pomocy z wyborem? Zajrzyj do poradnika lub napisz do nas.
Ultralekki śpiwór wykonany jest z nowego rewolucyjnego trójwarstwowego laminatu Pertex Shield Air opartego na nanowłóknistej membranie, która pozwala śpiworowi "oddychać" nawet w warunkach wysokiej wilgotności, gdzie inne laminaty nie mają szans i mogą powodować kondensację wewnątrz, powodując dyskomfort i przemoczenie śpiwora.
Namiot ma anatomiczną konstrukcję, a wejście jest wyposażone w zamek błyskawiczny z dwoma suwakami, dzięki czemu można łatwo utworzyć otwór oddechowy w dowolnym miejscu.
Śpiwory typu kołdra są przeznaczone raczej do niezbyt wymagających aktywności i dla tych, którzy lubią mieć wokół siebie przestrzeń, ponieważ można je łatwo rozpiąć i używać jako koca. W śpiworach turystycznych najczęściej stosuje się tzw. kształt mumii, który znacznie lepiej dopasowuje się do ciała, a tym samym zwiększa efektywność izolacji oraz zmniejsza objętość i wagę po spakowaniu.
Syntetyczne wypełnienia w postaci włókien pustych lub mikrowłókien działają na podobnej zasadzie i starają się utrzymać w swojej strukturze jak najwięcej powietrza, a tym samym lepiej izolować. Uniwersalne zastosowanie i niższa cena to ich główne zalety. Naturalne wypełnienie puchowe jest jak dotąd najwydajniejszym izolatorem termicznym, który oferuje niższą wagę i lepszą ściśliwość kosztem wyższej ceny zakupu. Więcej w artykule Jak wybrać śpiwór?
Śpiwory są produkowane w kilku długościach i ważne jest, aby dowiedzieć się, czy podany wymiar w nazwie to długość śpiwora, czy zalecany wzrost osoby. Powinieneś wybrać śpiwór o 20–30 cm dłuższy niż Twój wzrost. Najlepiej go przymierzyć: połóż się na plecach w śpiworze i zapnij go. Kiedy usiądziesz, kaptur śpiwora nie powinien spaść z głowy, ale jednocześnie nie powinien być napięty.
Wszystko, co oznaczają poszczególne certyfikaty, można przeczytać TUTAJ.
Historia czeskiej firmy High Point® sięga 1830 roku, kiedy to w szumawskim mieście Suszyce , rozwinęło się przedsiębiorstwo produkujące skóry, założone przez Abrahama Schwarzkopfa. High Point to obecnie uznana marka na rynku, która jest synonimem odzieży outdoorowej, sportowej i rekreacyjnej najwyższej jakości. Produkty High Point są nieodzowną częścią wyposażenia wspinaczy, sportowców, ale także zwykłych turystów, którzy wymagają wysokiej jakości. Produkty High Point są powszechnym elementem wyposażenia wypraw w ekstremalne rejony na całym świecie.
Oceny i recenzje 100%
100% Liczba ocen: 1 (Jak analizujemy opinie)
Zaufane opinie
4. października 2024
(tłumaczenie maszynowe)