Summit to Eat Pikantny makaron Arrabiata 156 g
Suszona żywność
Popularny makaron Arrabiata z Summit to Eat w pikantnym sosie pomidorowo-czosnkowym, odpowiedni także dla wegetarian.
Informacje o produkcie
Ciesz się pysznym pikantnym makaronem Arrabiata Summit to Eat w pikantnym sosie pomidorowo-czosnkowym. Jedzenie jest również odpowiednie dla wegetarian.
Jedzenie jest idealne, gdy potrzebujesz posiłku w podróży, aby utrzymać siłę na podbój wszystkich przygód. Jedzenie może być spożywane bezpośrednio z torebki lub podawane na talerzu.
Żywność ma długi okres trwałości, do 7 lat. Dzięki technice zamrażania, która działa na zasadzie liofilizacji, żywność jest konserwowana (= bez dodatku chemikaliów) i pozbawiana zdecydowanej większości wody (= lżejsza), ale smak pozostaje świeży.
Zalety potrawy:
- praktyczne, smaczne i obfite jedzenie
- okres trwałości 7 lat
- bez konserwantów
- szybkie przygotowanie
Przygotowanie:
1. Oderwij krawędź worka.
2. Wyjąć worek zawierający pochłaniacz tlenu (niepalny worek zawierający pochłaniający wilgoć tlenek żelaza).
3. Wlej gorącą wodę do worka (małe opakowanie 420 ml/duże opakowanie 770 ml) i zamieszaj.
4. Zamknąć torebkę i pozostawić zawartość do nawodnienia.
5. Wymieszać po 8 minutach, w razie potrzeby doprawić.
Tabela wartości odżywczych:
Wartość odżywcza |
|
przy 156 g |
na porcję (260 g) |
Energia |
|
601 kcal |
1000 kcal |
Białko |
19 g | 32 g | |
Węglowodany |
|
96 g |
160 g |
Z czego cukry |
|
24 g |
39 g |
Tłuszcze |
|
19 g |
32 g |
Skład:
- Makaron (pszenny) (50%)
- pomidory (25%)
- przecier pomidorowy
- olej rzepakowy
- czosnek mielony
- bazylia
- chili
- sól
Parametry
- Producent
-
Summit to Eat
- European Freeze Dry ApS
- Karlebyvej 81, DK-4070, Kirke Hyllinge, DÁNSKO
- sales@europeanfreezedry.dk
- https://www.europeanfreezedry.com/
- Masa
- 156 g
- Ilość porcji
- 1
- Rodzaje mięsa
- Bez mięsa
- Data ważności
- 7 lat
- Metoda przetwarzania
- Sypkie
- Wegetariańskie
- Tak
- Bezglutenowy
- Nie
- Okres gwarancji
- 2 lata
- EAN
- 5060138530027
O producencie
Summit to Eat to nowa marka, która powstała w wyniku rebrandingu znanej na całym świecie marki Mountain House w Europie. Od ponad 40 lat jest najpopularniejszym producentem odwodnionej żywności wśród podróżników, wędrowców, wczasowiczów i innych entuzjastów outdooru. Procesy i technologie produkcji nie uległy zmianie, wręcz przeciwnie, poszerzono asortyment potraw i poprawiono smak (nie glutaminianom!).