Hannah Tribe 3
Namiot
Informacje o produkcie
Namiot rodzinny / turystyczny z konstrukcją zewnętrzną i jedną sypialnią jest wyjątkowy dzięki dużemu przedsionkowi z bocznym wejściem Tribe 3 od czeskiego producenta Hannah oferuje 4 otwory wentylacyjne i pełne otwieranie drzwi z częściową wentylacją. W przedsionku znajduje się zintegrowana podłoga, która zapewnia czystość i suchość sprzętu wewnątrz namiotu. Namiot posiada również tyczki umożliwiające stworzenie dodatkowego schronienia przed drzwiami wejściowymi. Dzięki zewnętrznej konstrukcji możliwe jest postawienie samego namiotu tropikalnego bez sypialni lub przymocowanie go od wewnątrz w przypadku deszczowej pogody. Namiot może wygodnie pomieścić od 3 do 4 osób, na przykład rodzinę z dwójką małych dzieci.
Główne zalety namiotu:
- konstrukcja zewnętrzna - stabilne zakotwiczenie
- 1 sypialnia
- wymiary opakowania 60x20 cm
- pręty z włókna szklanego
- duży przedpokój z wejściem z przodu i z boku
- 4 otwory wentylacyjne
- komfortowy odpowietrznik z wewnętrzną regulacją
- kotwienie prętów za pomocą metalowego trzpienia
- w pełni otwierane drzwi z częściową wentylacją, składane do kieszeni
- 2 wygodne kieszenie
- półka sufitowa
- wyjmowana kieszeń w korytarzu
- metalowe szpilki
- zintegrowana podłoga w korytarzu
- pręty do modyfikacji wejścia w celu utworzenia schronienia
- pasek do stabilizacji namiotu
Specyfikacja produktu:
- materiał tropikalny: 185T PES R/S, poliuretan, WR
- materiał wkładki: polietylen
Wprowadzenie modeli Tribe:
Parametry
- Producent
-
Hannah
- Outdoor Concept a.s.
- Americká 2796/54, 30100, Plzeň
- cpz@outdoorconcept.cz
- https://www.hannah.cz/
- Masa
- 8,5 kg
-
Liczba osób
Wskazuje, dla ilu osób przeznaczony jest namiot/hamak. W przypadku namiotów, liczba ta nie uwzględnia bagażu ani innego sprzętu. Dlatego należy zwrócić uwagę na liczbę przedsionków lub apsyd, ewentualnie wybrać nieco większy namiot, aby zapewnić miejsce na bagaż. Hamaki są produkowane w rozmiarze pojedynczym (1 osoba) lub podwójnym (2 osoby). Różnice między nimi polegają na nośności i wymiarach.
- 3 osoby
-
Rodzaj namiotu
Przed zakupem nowego namiotu należy jasno określić, w jakim celu będzie on najczęściej używany.
- rodzinny
-
Rodzaj konstrukcji
Typ kopułowy (igloo) to najpopularniejsza samonośna konstrukcja, łatwa w montażu. Geodezyjny typ kopułowy jest przeznaczony do ekstremalnych warunków, konstrukcja krzyżuje pręty w kilku miejscach, co zapewnia większą wytrzymałość i stabilność. Typ tunelowy jest stawiany za pomocą prętów, które się nie krzyżują. Wykorzystuje efektywnie przestrzeń wewnętrzną i przy dobrym zakotwiczeniu zapewnia wysoką odporność na wiatr. Namiot typu A to jednopłaszczowy namiot, którego konstrukcję tworzą dwa solidne maszty umieszczone pośrodku przedniej i tylnej ściany. W konstrukcji namiotów dmuchanych maszty i pręty zastąpiono tubami powietrznymi, dzięki czemu montaż nawet większych namiotów rodzinnych jest prosty, ale wymaga pompki lub kompresora z kompatybilną końcówką. Rozwiązanie samorozkładające się zapewnia bardzo szybki i łatwy montaż, większe rozmiary opakowania i gorszą obsługę podczas składania. Tipi/Jurta mają nietypową konstrukcję zapewniającą dużą wspólną przestrzeń za wysoką cenę i większą wagę.
- kopuła
-
Materiał konstrukcji namiotu
Laminat (włókno szklane) to najtańszy i najbardziej rozpowszechniony materiał o niskiej trwałości (nie służy mu częste użytkowanie) i większej wadze. Durawrap/Duraflex/Wrapflex to ulepszony laminat, ale znacznie mocniejszy z wyraźnie widocznym wzorem w romby na powierzchni. Stelaże duraluminiowe są najczęściej stosowane w namiotach ultralekkich, ich główną zaletą jest niska waga i wysoka trwałość. Konstrukcje stalowe nadają się do namiotów mieszkalnych i tarpów, mają wysoką wytrzymałość i nośność, ale także wagę. Włókno węglowe/kevlar to absolutnie najlżejszy materiał, stelaże można znaleźć w ofercie dodatkowo płatnej tylko kilku producentów namiotów ekspedycyjnych na świecie. Kije trekkingowe/sprzęt lawinowy to konstrukcyjnie nietypowe rozwiązanie, ale w zupełności wystarczające na nocleg, zaletą jest niższa waga całkowita.
- laminat (fibreglass)
-
Odporność podłogi
Zwykle wyrażana jako wartość słupa wody = ile wody może wytrzymać dany materiał, zanim zacznie przeciekać. Wyrażana w milimetrach. Ważniejszy parametr niż odporność na tropik.
- PE 100% nieprzepuszczalności mm
-
Odporność tropik
Tropik = górna część namiotu dwupowłokowego. Charakteryzowany przez słup wody = zdolność materiału do wytrzymania ciśnienia wody. Podawany w milimetrach.
- 3000 mm
- Materiał wykonania maty
- Polietylen
- Materiał tropik
- Poliester
- Wymiary namiotu
- 370×230 cm
- Wymiary sypialni
- 210 x 220 cm
- Wysokość namiotu
- 160 cm
- Wysokość sypialni
- 150 cm
- Wysokość przedsionka
- 160 cm
- Wymiary opakowania
- 60×20 cm
-
Liczba sypialni
Dotyczy to przede wszystkim namiotów rodzinnych, w których kładzie się nacisk na przestrzeń użytkową i komfort. Więcej sypialni oznacza więcej prywatności i większą elastyczność przestrzeni wewnętrznej.
- Jedna sypialnia
-
Liczba wejść
W przypadku namiotów dla 1-2 osób wystarczy jedno wejście, taki namiot będzie lżejszy i bardziej odpowiedni do turystyki i wypraw. Namioty dla 2 lub więcej osób lepiej wybierać z wieloma wejściami. Więcej wejść oznacza lepszą wentylację, wygodniejsze wychodzenie z namiotu, ale także większą wagę.
- 2
- Podłoga w przesionku
- Tak
- Przedsionek
- średni
- Okres gwarancji
- 2 lata
- Kod produktu
- 76014512
- EAN
- 8591203844208
Powiązane 3
O producencie
Hannah to czeska marka odzieży i sprzętu sportowego, outdoorowego z tradycją sięgającą 1991 roku. W ciągu prawie trzydziestu lat istnienia marka przeszła stopniowy rozwój pod względem produktowym, wizualnym i funkcjonalnym. W portfolio produktów znajdują się odzież narciarska, outdoorowa i miejska, plecaki, namioty, śpiwory, karimaty i inne akcesoria. Markę charakteryzuje ponadczasowy design wykorzystujący funkcjonalne materiały o wyrafinowanej stylistyce technicznej. W ostatnich latach myślenie ekologiczne stało się priorytetem w produkcji i użytkowaniu samego wyposażenia. Sprzęt Hannah testowany jest w najbardziej wymagających warunkach i na wielu wyprawach. Zapewnia to przede wszystkim flagowy projekt Hannah Grant. Dzięki Hannah klient zawsze czuje się „na zewnątrz jak w domu”.