ForCamping s.r.o.

Sekcja użytkownika

Zaloguj się

Koszyk

Twój koszyk jest pusty. Potrzebujesz pomocy z wyborem? Zajrzyj do poradnika lub napisz do nas.

Darmowa dostawa

299,00 

Czy wiesz, że oferujemy darmową dostawę przy zamówieniach powyżej 299,00 zł?

Dometic

Marka Dometic zajmuje się opracowywaniem wysokiej jakości akcesoriów do przyczep kempingowych, kamperów i samochodów dostawczych, aby zaspokoić podstawowe potrzeby osób poszukujących mobilnego stylu życia lub profesjonalnych kierowców ciężarówek. Dziś Dometic jest nie tylko dostawcą mobilnych rozwiązań mieszkalnych. Firma stała się synonimem stylu życia na świeżym powietrzu, który obejmuje zarówno domowe patio i ogród, jak i pełne przygód dzikie miejsca Podstawową filozofią opisującą ofertę firmy jest: "Mobilne życie jest łatwe".

Historia marki Dometic sięga lat 1919-1922, kiedy to dwóch szwedzkich studentów inżynierii, Baltzar von Platen i Carl Munters, uwierzyło w szalony pomysł wykorzystania ciepła do chłodzenia. Opracowali oni unikalną na tamte czasy obudowę chłodzoną ciepłem bez kompresora, ruchomych części i lodu. Ich szafka okazała się być pierwszą na świecie lodówką i jednym z najważniejszych wynalazków stulecia.

W 1923 roku szafa chłodnicza otrzymała patent i w tym samym roku szwedzka firma Artic kupiła prawa do jej produkcji. Nie trzeba było długo czekać, aby rozwijająca się firma Electrolux dostrzegła potencjał i kupiła Arctic w 1925 roku. W latach po II wojnie światowej lodówki trafiły do każdego gospodarstwa domowego klasy średniej. Sprzedaż liczona jest w milionach.

W latach 50. marka Electrolux wchodzi na rynek sprzętu rekreacyjnego, zwłaszcza w Ameryce, gdzie po wojnie rośnie zainteresowanie podróżami i życiem w kamperach. Pod koniec lat 60-tych Electrolux założył własny oddział specjalizujący się w sprzęcie rekreacyjnym - Dometic.

Nowy wiek był początkiem niezależnej firmy Dometic. W 2001 roku Electrolux sprzedaje swoje udziały w rynku produktów rekreacyjnych prywatnej firmie inwestycyjnej EQT. Dometic musi stanąć na własnych nogach. Robi to, pozostając wiernym swoim korzeniom i niestrudzenie opracowując sprytne, często nagradzane rozwiązania. Obecnie dokonywane są kolejne znaczące przejęcia w celu dalszego rozszerzenia asortymentu produktów.

Filtrowanie według parametrów i marek

Jak wyświetlać

Cena

do

Extra