Beal Combi II
Worek na linę
- Pojemność:
- 45 l
Informacje o produkcie
Combi II to prosty i praktyczny 45-litrowy worek na linę z płachtą w środku firmy Beal. Plandeka o wymiarach 145 × 90 cm to niezbędny dodatek. Za pomocą 2 oczek można łatwo zawiązać koniec i początek liny, zapobiegając w ten sposób nieprzyjemnemu plątaniu się podczas wspinaczki. Worek na linę Beal Combi oferuje jedną wewnętrzną pętlę materiałową do przejrzystej organizacji sprzętu, boczne kieszenie (z siatką i na zamek błyskawiczny) oraz przednie mocne uchwyty do krótkiego przenoszenia plecaka. Do przejścia między wieżami przydadzą się wyściełane szelki.
Główne cechy:
- torba na linę i akcesoria
- plandeka 145 × 90 cm w zestawie z plecakiem
- zapięcie na dwukierunkowy zamek błyskawiczny
- 2 przednie, mocne uchwyty do szybkiego przenoszenia
- 2 kieszenie boczne – jedna z siatką, druga z zamkiem błyskawicznym
- 2 ergonomiczne, wyściełane szelki
- chroni linę przed zanieczyszczeniem, uszkodzeniem i splątaniem
Materiał:
- 76% bawełny
- 22% poliester
- 2% poliamidu
Parametry
- Producent
-
Beal
- BEAL
- rue Rabelais 2, Vienne, 38200 France
- contact@beal-planet.com
- https://www.beal-planet.com
- Płeć
- Mężczyzna / Kobieta
- Masa
- 475 g
- Pojemność
- 45 l
- Wymiary
- 145 × 90 cm
- Dolne wejście
- Nie
- Przygotowanie na bukłak
- Nie
- Peleryna
- Nieprzemakalne
-
Pas lędźwiowy
Tworzy dodatkowy punkt podparcia i pomaga przenieść ciężar ładunku z ramion na biodra. Wysokiej jakości i dobrze dopasowany pas biodrowy może przenosić ponad 60% wagi plecaka.
- Nie
- System szelek
- Stały tył
- Rodzaj zamknięcia plecaka
- Zamek błyskawiczny
- Kolor
- fioletowy / niebieski
- Kolor według producenta
- BLUE / PURPLE
- Okres gwarancji
- 2 lata
- Kod produktu
- EAN
O producencie
Przez ponad 30 lat francuska firma Beal produkuje liny wspinaczkowe, robocze i specjalistyczne dla służb ratunkowych i wojska. Dzięki nieustannemu rozwojowi i testowaniu we współpracy z czołowymi wspinaczami światowymi, Beal zajmuje pierwsze miejsce na świecie. Na rynku lin firma Beal od lat jest siłą napędową, szczególnie dzięki innowacjom, takim jak Program System (= wzmocnienie oplotu na końcach liny dla większej odporności na zużycie w miejscu najbardziej narażonym na uszkodzenia podczas zatrzymywania upadku), pierwsza naprawdę uniwersalna lina Joker czy elektroniczne chipowanie lin.