Przedsionek Outwell Crossville 250SA, dzięki swojej nadmuchiwanej konstrukcji i szerokim panoramicznym drzwiom, oferuje ekstremalny komfort podczas podróży.
Informacje o produkcie
Powszechnie wiadomo, że kraje Beneluksu i Dania są jednymi z najczęściej podróżujących narodów w Europie. Nic więc dziwnego, że właśnie w tym środowisku przyczep kempingowych i namiotów powstała firma, która dzięki zdobytemu przez lata doświadczeniu skutecznie rozwiewa mity na temat niewygodnego pobytu na polach namiotowych i pod namiotem. Wchodząc do żadnego z namiotów nie trzeba pochylać głowy, a w żadnym śpiworze nie poczujesz się inaczej niż w domu pod kołdrą. To coś, czego nie oferują inne firmy.
Przedsionek Crossville 250SA to przestronny namiot z kolekcji Superior Air Touring duńskiej marki Outwell odpowiedni do dostawy. Nadmuchiwana konstrukcja Power Air System składa się z wstępnie ukształtowanych komór powietrznych, które są od siebie oddzielone. Każda komora ma własny zawór, który umożliwia ich oddzielne napełnianie i opróżnianie. Dętka, która zwiększa wytrzymałość i stabilność namiotu, jest ręcznie mocowana za pomocą rzepów po napompowaniu. Tropico jest wykonana z wodoodpornego poliestru ripstop Outtex® 6000 Express RS z klejonymi szwami. Specjalnie połączona wyściółka z polietylenu chroni przed zimnem i wilgocią z podłoża.
Dwa panoramiczne wejścia z moskitierami przystosowane do wózków inwalidzkich umożliwiają wjazd do namiotu bez żadnych przeszkód, a dzięki czterem zamkom błyskawicznym można go dowolnie otwierać. Oba wejścia sązadaszone, aby zapobiec przedostawaniu się wody deszczowej do namiotu. Można również skorzystać z dużego bocznego wejścia z moskitierą. Lekki dach wraz z szerokimi przyciemnianymi oknami zapewniają wystarczającą ilość światła we wnętrzu, jednocześnie chroniąc przed bezpośrednim światłem słonecznym i promieniami UV. Jeśli potrzebujesz więcej prywatności, po prostu zapnij zasłonę na żądaną wysokość.
Pomiędzy samochodem a parkingiem znajduje się strefa Link Access Zone, która zapewnia czyste środowisko i eliminuje przeciągi dzięki wyjmowanej macie podłogowej. W tej strefie znajdują się również 2 wejścia boczne. Nowy system uszczelniania markizy pomaga uszczelnić przestrzeń między samochodem a namiotem, pomagając wyeliminować przeciągi, deszcz i zanieczyszczenia przenoszone przez wiatr.
Wewnątrz znajdują się zakryte wejścia na przedłużacze do podłączenia lampy lub ładowania telefonu komórkowego. system System podwieszania Hooktrack umożliwia mocowanie lekkich przedmiotów, kabli i lamp do wcześniej przygotowanych "szyn". Namiot jest gotowy do współpracy z systemem oświetlenia nocnego Outwell, który można nabyć tutaj.
Namiot jest niezależny, połączenie między wózkiem a sztagiem jest wykonane dzięki systemowi Dual Beading, który składa się z dwóch cedrowych końcówek zszytych jedna na drugiej (5 i 7 mm). Pasuje do listew cedrowych 5, 7 i 9 mm. Dzięki nadmuchiwanej konstrukcji i oznaczonym kolorami obręczom, paskom i kołkom namiot jest szybki i łatwy w montażu. Namiot można napompować za pomocą dołączonej pompki ręcznej. Do łatwego przenoszenia namiotu na krótkich dystansach służy dołączony pokrowiec transportowy z pasami kompresyjnymi.
Główne cechy:
przed dostawą
wyprofilowana konstrukcja Power Air System - oddzielne komory powietrzne
2x panoramiczne wejście z czterema zamkami błyskawicznymi - różne sposoby otwierania
przestronna wiata nad głównymi wejściami
duże wejście boczne z moskitierą
strefa dostępu z 2 bocznymi wejściami
połączenie z pojazdem za pomocą szyn cedrowych 5 - 7 mm lub kabli
Laminat (fiberglass) - zazwyczaj pręty o średnicy 6,5-12,7 mm z zewnętrznymi metalowymi łącznikami. Najtańszy i najczęściej stosowany materiał o najniższej trwałości i wyższej wadze. Nie sprzyja im częste stawianie i rozbieranie. Łatwa wymiana uszkodzonego segmentu.
Durawrap/Duraflex/Wrapflex - droższa i trwalsza wersja laminatu z wyraźnie widocznym oplotem powierzchniowym/siatką/plecionką o średnicy 8,5-12,7 mm z metalowymi złączami zewnętrznymi.
Dural - bardzo lekki materiał o wysokiej wytrzymałości i średnicy 8,5-11,0 mm. Najczęściej stosowany w droższych namiotach turystycznych. Pręty z wewnętrznym łącznikiem łatwo przeciągnąć przez tunele w tropiku. Najpopularniejszym stopem jest T6 6001, a nieco lepszym T6 7001. Najmocniejszy i najwyższej jakości jest duraluminium T9 7075.
Pręty stalowe o średnicy 20-30 mm są ukształtowane fabrycznie. Najwyższa waga, najwyższa nośność, maksymalna trwałość. Idealny do dużych namiotów rodzinnych, wiat i altan.
Scandium - stop duraluminium ze scandium jest jeszcze lżejszy i mocniejszy, ale jednocześnie droższy niż duraluminium. Jest rzadko spotykany w najdroższych namiotach ekspedycyjnych. Niektórzy producenci oferują go jako wyposażenie opcjonalne.
Carbon/kevlar - absolutnie najlżejszy i najdroższy materiał przy zachowaniu wysokiej wytrzymałości. Dostępny tylko jako dodatkowa oferta od kilku producentów namiotów ekspedycyjnych na świecie.
Kijki trekkingowe / sprzęt lawinowy - niekonwencjonalne w konstrukcji, ale w zupełności wystarczające na nocleg namioty łączące namiot tropikalny i sypialnię z kijkami trekkingowymi lub sprzętem lawinowym. Zaletą jest niższa waga całkowita, wadą może być mniejsza łatwość postawienia konstrukcji.
laminat (fibreglass)
/
nadmuchiwany
Odporność tropik
Tropik = górna część namiotu dwupowłokowego. Charakteryzowany przez słup wody = zdolność materiału do wytrzymania ciśnienia wody. Podawany w milimetrach.
Rynek przedsionków jest ogromny i może przyprawić o zawrót głowy. Dostępne są modele różnego typu, rozmiaru, materiału i ceny. Z tego artykułu dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy wyborze przedsionka, aby ułatwić podjęcie właściwej decyzji.
Posiadasz klasycznego lub przerobionego busa i chciałbyś do niego dokupić przedsionek? Ten artykuł jest dla wszystkich z Was, którzy potrzebują w jakiś sposób rozszerzyć swoją przestrzeń użytkową busa o przedsionek. I to zarówno z boku, jak i z tyłu.
Ten artykuł ma na celu pomóc Ci w wyborze odpowiedniego przedsionka do przyczepy kempingowej, biorąc pod uwagę jego funkcjonalność, sposób montażu i materiały wykonania.