Vidix Flow
Okulary przeciwsłoneczne
- Klasy filtrów światła:
- S0-2
Informacje o produkcie
Soczewki fotochromatyczne z efektem REVO automatycznie dopasowują się do warunków oświetleniowych, dzięki czemu możesz cieszyć się doskonałym widokiem w każdej sytuacji. Są wystarczająco duże, aby zapewnić maksymalną ochronę, a jednocześnie tak lekkie i wygodne, że prawie ich nie czujesz.
Dzięki regulowanemu noskowi łatwo dopasujesz je do swojej twarzy, a specjalny materiał GRILAMID TR90 zapewnia wyjątkową trwałość i lekkość. Niezależnie od tego, czy wybierasz się na rower, bieganie, czy inny sportowy wyczyn, Vidix Flow zapewnią Ci bezkompromisowy komfort i niezawodność.
Główne cechy:
- soczewka fotochromatyczna z efektem REVO
- soczewki o zwiększonej odporności na zarysowania
- soczewki z hydrofobową powłoką odpychającą wodę
- materiał obręczy GRILAMID TR90
- gumowy, regulowany nosek
- okulary idealnie przylegają, nie uciskają i nie zsuwają się
- gumowe dolne części boków
- kategoria filtra przeciwsłonecznego: 0-2
- UV 400 (UVA, UVB, UVC)
- całkowita waga okularów tylko 26 gramów
- Twarde etui i woreczek z mikrofibry w zestawie.
Zawartość opakowania:
- okulary przeciwsłoneczne vidix FLOW
- twardy futerał
- torba z mikrofibry
Parametry
- Producent
- Vidix
- Płeć
- Mężczyzna / Kobieta
- Masa
- 26 g
-
Klasy filtrów światła
Zakres oznacza, że są to okulary fotochromatyczne, które dostosowują się do światła. Więcej informacji można znaleźć w artykule.
- S0-2
- Materiał oprawek
- Grilamid TR90
- Według aktywności
- sportowe / turystyczne / biegowe / rowerowe
-
Polaryzujące
Filtr polaryzacyjny znacznie eliminuje wszelkie odblaski (tafla wody śnieg, szkło, mokry asfalt), jednocześnie wyostrzając i poprawiając postrzegalność spektrum kolorów.
- Nie
- 100% ochrona UV
- Tak
- Kolor
- biały / fioletowy / szary
- Kolor według producenta
- grey / purple / white
- Okres gwarancji
- 2 lata
- Kod produktu
- EAN
O producencie
Vidix powstał w 2014 roku. Od początku swojej działalności specjalizowała się w sprzedaży okularów przeciwsłonecznych dla różnych segmentów klientów.