3F Hover
Okulary przeciwsłoneczne
- Klasy filtrów światła:
- S3
Informacje o produkcie
Wielofunkcyjny model Hover od producenta 3F jest przeznaczony do wszelkich aktywności, jakie tylko przyjdą Ci do głowy. Oprawki Grilamid TR 90, soczewki polaryzacyjne, odpinany pasek, odpinane osłony boczne, pływająca oprawka, której nie utopisz - więc turystyka, samochód, sporty wodne, street, wszelkie sporty rekreacyjne. Ogólnie rzecz biorąc, są to bardzo wygodne, uniwersalne i funkcjonalne okulary sportowe.
Główne cechy:
- Wytrzymała sportowa półramka - zakrzywiony kształt oprawki zapewnia szerokie pole widzenia i zwiększa ochronę przed wiatrem, kurzem i promieniowaniem UV
- boczne osłony na zausznikach – zwiększają ochronę przed bocznym oślepianiem
- Elementy mocujące – gumowe osadzenie na nosie i końcówki zauszników zwiększają komfort całodziennego noszenia i zapewniają wystarczającą stabilizację okularów podczas wymagających sportów
- Grilamid TR 90 – lekki i wytrzymały materiał
- powłoka lustrzana – bardzo stylowe i agresywne szkła, idealne na słoneczne dni
- szkła polaryzacyjne – redukują odblaski (np. od wody, śniegu, szkła), co zwiększa kontrast i zapewnia lepszą widoczność
- ochrona UV400 – 100% ochrona przed szkodliwym promieniowaniem UVA, UVB i UVC
Parametry
- Producent
- 3F
- Płeć
- Mężczyzna / Kobieta
-
Klasy filtrów światła
Zakres oznacza, że są to okulary fotochromatyczne, które dostosowują się do światła. Więcej informacji można znaleźć w artykule.
- S3
- Materiał oprawek
- GRILAMID TR90
- Ilość szkieł
- 1
- Według aktywności
- sportowe
-
Polaryzujące
Filtr polaryzacyjny znacznie eliminuje wszelkie odblaski (tafla wody śnieg, szkło, mokry asfalt), jednocześnie wyostrzając i poprawiając postrzegalność spektrum kolorów.
- Tak
- 100% ochrona UV
- Tak
- Kolor
- czarny/czerwony / czarny/niebieski
- Okres gwarancji
- 2 lata
- Kod produktu
- EAN
O producencie
Czeska firma 3F Vision s.r.o. powstała w 2006 roku, a jej celem jest wprowadzanie na rynek wysokiej jakości produktów w segmencie optycznym i sportowym. Oferowanie produktów w dostępnych przedziałach cenowych jest dla firmy bardzo istotne. Filozofia jest już zawarta w nazwie 3F - Feeling – Freedom – Fun (Emocje – Wolność – Zabawa) i charakteryzuje wizję firmy - produkcję rzeczy, w których będziesz czuć się doskonale.