Patagonia Terravia Hip Pack
Nerka
- Masa:
- 198 g
- Pojemność:
- 4 l
Informacje o produkcie
Terravia Hip Pack marki Patagonia to praktyczna i lekka nerka, idealna na co dzień i na dłuższe wycieczki. Można ją nosić tradycyjnie wokół pasa lub przez ramię jako torbę crossbody. Wykonana jest z wytrzymałego, pochodzącego z recyklingu nylonowego ripstopu z powłoką PU, który chroni zawartość przed wilgocią.
Komora główna zawiera wewnętrzne kieszenie do organizacji drobiazgów, a przednia kieszeń na zamek ma klips na klucze. Dwie boczne kieszenie pomieszczą butelki z wodą. Tylny panel z przewiewnej siateczki zapewnia wygodę i oddychalność, dzięki czemu nic nie ogranicza podczas noszenia.
Nerka se snadno sbalí do vlastní vnitřní kapsy, takže je ideální na cestování a skladování. Materiały posiadają certyfikat bluesign® a produkcja odbywa się w fabryce z certyfikatem Fair Trade Certified™.
Główne cechy:
- do noszenia jako nerka nebo crossbody
- vyrobena z 100% recyklovaného nylonu s PU zátěrem
- vodoodpudivá a odolná vůči povětrnostním vlivům
- hlavní přihrádka s vnitřními kapsami
- przednia kieszeń zapinana na zamek z klipsem na klucze
- dwie boczne kieszenie na butelki
- oddychający i wygodny panel tylny
- składany do własnej kieszeni
- certyfikaty Fair Trade Certified™ i bluesign®
Parametry
- Producent
- Patagonia
- Płeć
- męskie / damskie
- Masa
- 198 g
- Pojemność
- 4 l
- Wymiary
- 27 x 7 x 17 cm
- Materiał plecaka, torby, walizki
- Bawełna / Elastan / Poliester / Ripstop Nylon / Poliuretan
- Według aktywności
- miejskie / sportowe / turystyczne
- Kolor
- czarny
-
Certyfikat
Wszystko, co oznaczają poszczególne certyfikaty, można przeczytać TUTAJ.
- Bluesign / Fairtrade
- Kolor według producenta
- Black
- Okres gwarancji
- 2 lata
- Kod produktu
- EAN
O producencie
Patagonia to firma z branży odzieży outdoorowej założona w 1973 roku. Dziś starają się wykorzystać własne zasoby - biznes, inwestycje, głos i wyobraźnię - aby wpłynąć na zmiany potrzebne do ochrony naszej planety. Patagonia jest znana na całym świecie ze swojego zaangażowania w jakość produktów i aktywizm środowiskowy, przekazując ponad 145 milionów dolarów w formie dotacji i darowizn rzeczowych tysiącom oddolnych grup środowiskowych na całym świecie.
















































