Husky Boston 6
Namiot rodzinny
Przestronny i komfortowy
- Masa:
- 18 kg
- Materiał konstrukcji namiotu:
- durawrap/wrapflex
- Liczba sypialni:
- Dwie sypialnie
Informacje o produkcie
Namiot rodzinny Boston 6 czeskich marek Husky to dwupowłokowy namiot samonośny o konstrukcji zewnętrznej. Ten namiot jest idealny do biwakowania z całą rodziną lub wieloma przyjaciółmi. Przestronny korytarz w środku namiotu może służyć jako salon. Boston 6 ma bardzo stabilną i lekką konstrukcję. Jest to namiot do długotrwałego biwakowania. Dzięki solidnej konstrukcji durawrap i wysokiej jakości materiałowi tropikalnemu jest odporny na warunki atmosferyczne. Oczywiście namiot jest dobrze wentylowany, aby zapewnić dużo powietrza i duże okna, aby zapewnić światło w namiocie. Mogą one być całkowicie zamknięte. Wewnątrz namiotu znajduje się praktyczny organizer do przechowywania np. drobnej elektroniki.
Główne cechy namiotu Boston:
- dwuścienny namiot samonośny o konstrukcji zewnętrznej
- nadaje się do długoterminowego biwakowania dla maksymalnie sześciu osób
- dwa wejścia
- dwie sypialnie
- klejone szwy
- siatka na owady
- możliwość stworzenia schronu
- praktyczne kieszenie boczne
- organizator
- demontowalna podłoga laminowana
- dobra wentylacja
- duże okna
- taśma maskująca zamek błyskawiczny
- zestaw naprawczy
- zestaw szpilek stalowych
- opakowania kompresyjne
Wideo
Parametry
- Producent
- Husky
- Linia produktów
- Boston
- Masa
- 18 kg
-
Masa minimalna
Dotyczy namiotu pozbawionego zbytecznych części (np. dodatkowych śledzi, pokrowca, sypialni itp.).
- 18 kg
-
Liczba osób
Wskazuje, dla ilu osób przeznaczony jest namiot/hamak. W przypadku namiotów, liczba ta nie uwzględnia bagażu ani innego sprzętu. Dlatego należy zwrócić uwagę na liczbę przedsionków lub apsyd, ewentualnie wybrać nieco większy namiot, aby zapewnić miejsce na bagaż. Hamaki są produkowane w rozmiarze pojedynczym (1 osoba) lub podwójnym (2 osoby). Różnice między nimi polegają na nośności i wymiarach.
- 6 osób
-
Rodzaj namiotu
Przed zakupem nowego namiotu należy jasno określić, w jakim celu będzie on najczęściej używany.
- rodzinny
-
Rodzaj konstrukcji
Typ kopułowy (igloo) to najpopularniejsza samonośna konstrukcja, łatwa w montażu. Geodezyjny typ kopułowy jest przeznaczony do ekstremalnych warunków, konstrukcja krzyżuje pręty w kilku miejscach, co zapewnia większą wytrzymałość i stabilność. Typ tunelowy jest stawiany za pomocą prętów, które się nie krzyżują. Wykorzystuje efektywnie przestrzeń wewnętrzną i przy dobrym zakotwiczeniu zapewnia wysoką odporność na wiatr. Namiot typu A to jednopłaszczowy namiot, którego konstrukcję tworzą dwa solidne maszty umieszczone pośrodku przedniej i tylnej ściany. W konstrukcji namiotów dmuchanych maszty i pręty zastąpiono tubami powietrznymi, dzięki czemu montaż nawet większych namiotów rodzinnych jest prosty, ale wymaga pompki lub kompresora z kompatybilną końcówką. Rozwiązanie samorozkładające się zapewnia bardzo szybki i łatwy montaż, większe rozmiary opakowania i gorszą obsługę podczas składania. Tipi/Jurta mają nietypową konstrukcję zapewniającą dużą wspólną przestrzeń za wysoką cenę i większą wagę.
- tunelowa
-
Materiał konstrukcji namiotu
Laminat (włókno szklane) to najtańszy i najbardziej rozpowszechniony materiał o niskiej trwałości (nie służy mu częste użytkowanie) i większej wadze. Durawrap/Duraflex/Wrapflex to ulepszony laminat, ale znacznie mocniejszy z wyraźnie widocznym wzorem w romby na powierzchni. Stelaże duraluminiowe są najczęściej stosowane w namiotach ultralekkich, ich główną zaletą jest niska waga i wysoka trwałość. Konstrukcje stalowe nadają się do namiotów mieszkalnych i tarpów, mają wysoką wytrzymałość i nośność, ale także wagę. Włókno węglowe/kevlar to absolutnie najlżejszy materiał, stelaże można znaleźć w ofercie dodatkowo płatnej tylko kilku producentów namiotów ekspedycyjnych na świecie. Kije trekkingowe/sprzęt lawinowy to konstrukcyjnie nietypowe rozwiązanie, ale w zupełności wystarczające na nocleg, zaletą jest niższa waga całkowita.
- durawrap/wrapflex
-
Odporność podłogi
Zwykle wyrażana jako wartość słupa wody = ile wody może wytrzymać dany materiał, zanim zacznie przeciekać. Wyrażana w milimetrach. Ważniejszy parametr niż odporność na tropik.
- PE 100% nieprzepuszczalności mm
-
Odporność tropik
Tropik = górna część namiotu dwupowłokowego. Charakteryzowany przez słup wody = zdolność materiału do wytrzymania ciśnienia wody. Podawany w milimetrach.
- 3000 mm
- Materiał wykonania maty
- Polietylen
- Materiał tropik
- Poliester
- Wymiary namiotu
- 260 × 630 × 210 cm
- Wymiary sypialni
- 240 x 210 cm
- Wysokość namiotu
- 210 cm
- Wysokość sypialni
- 210 cm
- Wymiary po złożeniu
- 70 × 30 cm
-
Liczba sypialni
Dotyczy to przede wszystkim namiotów rodzinnych, w których kładzie się nacisk na przestrzeń użytkową i komfort. Więcej sypialni oznacza więcej prywatności i większą elastyczność przestrzeni wewnętrznej.
- Dwie sypialnie
-
Liczba wejść
W przypadku namiotów dla 1-2 osób wystarczy jedno wejście, taki namiot będzie lżejszy i bardziej odpowiedni do turystyki i wypraw. Namioty dla 2 lub więcej osób lepiej wybierać z wieloma wejściami. Więcej wejść oznacza lepszą wentylację, wygodniejsze wychodzenie z namiotu, ale także większą wagę.
- 4
- Podłoga w przesionku
- Tak
-
Silikonizacja
Zewnętrzna obróbka namiotu sprawia, że materiał jest nienasiąkliwy - występuje tzw. efekt kwiatu lotosu, gdy krople wody są odpychane od powierzchni namiotu i szybko spływają, zabierając ze sobą brud. Dodatkowo zwiększa się wytrzymałość, elastyczność i odporność na rozdarcia, a także odporność na promieniowanie UV. Wadą jest większa waga i niska oddychalność.
- Tak
- Przedsionek
- duży
- Kolor
- zielony
- Okres gwarancji
- 2 lata
- Kod produktu
- 1H0-9978
- EAN
- 8592287143874
Powiązane 2
O producencie
Oryginalny sklep internetowy Husky. Czeska firma Husky CZ s.r.o (potocznie Husky Outdoor) powstała w 1997 roku w celu produkcji i dostarczania na rynek sprzętu kempingowego, plecaków turystycznych i sportowych odzież. W ostatnich latach firma Husky odważyła się zająć także produkcją mebli kempingowych, które cieszą się dużym zainteresowaniem i zainteresowaniem wśród klientów.