Męska kurtka puchowa Down Sweater marki Patagonia może być używana do niemal każdej aktywności, niezależnie od tego, czy jest to wędrówka, jazda na nartach, czy codzienne noszenie w zaśnieżonym mieście. Kurtka jest wykonany z wytrzymałego materiału NetPlus®, który jest wykonany w 100% z nylonu pochodzącego z recyklingu. Pochodzi z recyklingu sieci rybackich, które zanieczyszczają oceany. Materiał ten oferuje również Ripstop która przyczynia się do większej wytrzymałości na rozdarcie i wodoodporne wykończenie DWR. Dzięki temu materiałowi nie musisz się martwić, że kurtka rozerwie się przy pierwszym kontakcie ze skałą. Ale jeśli tak się stanie, nie musisz rozpaczać, w opakowaniu znajdują się łatki, które pomogą ci szybko i łatwo naprawić kurtkę.
Maksymalny komfort termiczny zapewnia wypełnienie puchem o sprężystości 800 cuin i certyfikowane RDS. Do zapewnienia ciepła przyczyniają się również elastyczne mankiety i ściągacz u dołu, które pomagają ograniczyć ucieczkę ciepła. Możesz przechowywać swoje rzeczy w dwóch ciepłych kieszeniach na dłonie, wewnętrznej kieszeni na piersi zapinanej na zamek lub dwóch wewnętrznych otwartych kieszeniach, które mogą być używane do przechowywania, na przykład, pasów uszczelniających. Kieszeń na piersi służy również jako torba, do której można złożyć całą kurtkę.
Główne cechy:
bardzo trwałe i ciepłe
NetPlus® - z sieci rybackich pochodzących z recyklingu
elastyczne obszycia rękawów
dół regulowany elastycznym sznurkiem
kurtkę można złożyć do kieszeni na piersi
centralny zamek błyskawiczny z klapką i osłoną podbródka
miejskie
/
sportowe
/
turystyczne
/
narciarskie
/
skiturowe
Według rodzaju
puchowe
/
hybrydowe i ocieplane
/
pikowane
Kaptur
Bez kaptura
Rodzaj wypełnienia izolacyjnego
pierze
Certyfikat
Wszystko, co oznaczają poszczególne certyfikaty, można przeczytać TUTAJ.
Bluesign
/
PFC-free
/
RDS (Responsible Down Standard)
Okres gwarancji
2 lata
O producencie
Patagonia to firma z branży odzieży outdoorowej założona w 1973 roku. Dziś starają się wykorzystać własne zasoby - biznes, inwestycje, głos i wyobraźnię - aby wpłynąć na zmiany potrzebne do ochrony naszej planety. Patagonia jest znana na całym świecie ze swojego zaangażowania w jakość produktów i aktywizm środowiskowy, przekazując ponad 145 milionów dolarów w formie dotacji i darowizn rzeczowych tysiącom oddolnych grup środowiskowych na całym świecie.