Męska kurtka Downdrift Jacket od marki Patagonia może być używana do łatwych aktywności górskich i codziennego noszenia w mieście, gdy zachwyca innowacyjnym designem retro. Kurtka jest wykonany z wytrzymałego materiału NetPlus®, który jest wykonany w 100% z nylonu pochodzącego z recyklingu. Pochodzi z recyklingu sieci rybackich, które zanieczyszczają oceany. Ten wiatroodporny materiał posiada również wodoodporną powłokę DWR, która sprawia, że jest w stanie poradzić sobie nawet z lekkim deszczem. Podszewka jest również pokryta powłoką DWR, ale w tym przypadku jest to technologia HeiQ® Eco Dry, która jest inspirowana kaczymi piórami. Ochronę przed żywiołami zapewnia również dwukierunkowy zamek błyskawiczny Vislon® przykryty zewnętrzną klapą z zapięciem na guzik.
Maksymalny komfort termiczny nawet w najzimniejszy dzień zapewnia puch pochodzący w 100% z recyklingu o wysokim lofcie. Pióra są utrzymywane na miejscu przez bezszwowe komory, które również nadają kurtce wyjątkowy wygląd. model Kurtka jest również wyposażony w izolowany i odpinany kaptur, który można ściągnąć za pomocą ukrytych sznurków, częściowo elastyczne mankiety i ściągacz u dołu. Możesz przechowywać swoje rzeczy w dwóch ciepłych kieszeniach z podwójnym wejściem. Kurtka posiada również certyfikat Fair Trade Certified™, który zapewnia uczciwe warunki i wyceny.
Główne cechy:
bardzo trwałe i ciepłe
NetPlus® - z sieci rybackich pochodzących z recyklingu
wypełnienie z pierza pochodzącego w 100% z recyklingu
odpinany izolowany kaptur
elastyczne obszycia rękawów
dół regulowany elastycznym sznurkiem
dwukierunkowy zamek błyskawiczny Vislon® z klapką na guziki
Wszystko, co oznaczają poszczególne certyfikaty, można przeczytać TUTAJ.
Bluesign
/
Fairtrade
/
PFC-free
Okres gwarancji
2 lata
O producencie
Patagonia to firma z branży odzieży outdoorowej założona w 1973 roku. Dziś starają się wykorzystać własne zasoby - biznes, inwestycje, głos i wyobraźnię - aby wpłynąć na zmiany potrzebne do ochrony naszej planety. Patagonia jest znana na całym świecie ze swojego zaangażowania w jakość produktów i aktywizm środowiskowy, przekazując ponad 145 milionów dolarów w formie dotacji i darowizn rzeczowych tysiącom oddolnych grup środowiskowych na całym świecie.