Męska kurtka Patagonia M's Triolet Jacket została zaprojektowana dla alpinistów, którzy potrzebują niezawodnej ochrony w wymagających warunkach górskich. Oczywiście nie tylko tam można korzystać z jej właściwości. Składa się z trzech warstw. Membrana GORE-TEX, 100% poliester z recyklingu i powłoka DWR łączą się, tworząc odporną na ścieranie, wodoodporną i wiatroszczelną warstwę odzieży, która jest również oddychająca. Wszystkie materiały są wykonane bez użycia perfluorowanych substancji chemicznych (PFC/PFAS). Wszyte wodoodporne zamki błyskawiczne chronią przed niepogodą, podobnie jak mankiety zapinane na rzepy zapewniające ścisłe dopasowanie nadgarstka i podwójnie regulowany dół. Kominiarka z laminowanym daszkiem i wzmocnionym obszyciem skutecznie odprowadza wodę, nie ograniczając widoczności. Jest w pełni kompatybilna z kaskiem. Podczas wymagającej wspinaczki docenisz zamki błyskawiczne zapewniające wentylację pod pachami. Dwie kieszenie na piersi i dwie kieszenie na dłonie mają również wodoodporne zamki błyskawiczne i są również kompatybilne z siodełkiem wspinaczkowym lub plecakiem. Kolejna kieszeń znajduje się po wewnętrznej stronie kurtki. Kurtka ma system wyszukiwania RECCO®. Produkt posiada certyfikat Fair Trade Certified™, który gwarantuje uczciwe warunki pracy przy jego produkcji.
Główne cechy:
kurtka jest przeznaczona na trudne warunki górskie
wytrzymała, wodoodporna i wiatroszczelna warstwa, która jest również oddychająca
Membrana GORE-TEX
powłoka DWR
Nie zawiera PFC/PFAS
wodoodporne zamki błyskawiczne
kaptur z laminowanym daszkiemkompatybilnym z kaskiem
Wszystko, co oznaczają poszczególne certyfikaty, można przeczytać TUTAJ.
Fairtrade
/
PFC-free
Kolor według producenta
Black
Okres gwarancji
2 lata
Kod produktu
83403-BLK-XL
EAN
195699945104
O producencie
Patagonia to firma z branży odzieży outdoorowej założona w 1973 roku. Dziś starają się wykorzystać własne zasoby - biznes, inwestycje, głos i wyobraźnię - aby wpłynąć na zmiany potrzebne do ochrony naszej planety. Patagonia jest znana na całym świecie ze swojego zaangażowania w jakość produktów i aktywizm środowiskowy, przekazując ponad 145 milionów dolarów w formie dotacji i darowizn rzeczowych tysiącom oddolnych grup środowiskowych na całym świecie.