Przejdź do kategorii produktów Przejdź do koszyka Przejdź do nawigacji

Nie interesują mnie zniżki i promocje, chcę ukryć pasek

Warunki handlowe

1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejsze warunki handlowe (dalej tylko „Warunki handlowe”) firmy ForCamping s.r.o. z siedzibą pod adresem Veselská 699, 199 00 Praga 18 – Letňany, numer identyfikacyjny: 24295825, wpisana do rejestru handlowego prowadzonego przy Sądzie Miejskim w Pradze, dział C 182138 (dalej tylko „Sprzedawca”),regulują zgodnie z postanowieniami § 1751 ust. 1 ustawy nr 89/2012 Dz.U., Kodeksu Cywilnego (dalej tylko „Kodeks Cywilny”) wzajemne prawa i obowiązków stron umowy powstałych w związku lub na podstawie umowy sprzedaży (dalej tylko„Umową sprzedaży”) zawartej pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym za pośrednictwem sklepu internetowego sprzedającego. Sklep internetowy prowadzony jest przez sprzedawcę na stronie internetowej znajdującej się pod adresem internetowym www.4camping.pl (zwany dalej „sklepem internetowym”).

1.2. Kupującym jest lub kupujący-konsument w rozumieniu § 2 ust. 1 lit a) ustawy nr 634/1992 Dz. o ochronie konsumenta (dalej tylko „Kupującym-konsumentem”) lub kupującego-przedsiębiorcy, który przy zawieraniu i wykonywaniu umowy działa w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej (zwanego dalej „Kupującym-przedsiębiorcą”) ). Kupujący-konsument i Kupujący-przedsiębiorca dalej są łącznie określani „Kupującym”.

1.3. Postanowienia warunków handlowych stanowią integralną część umowy kupna. Umowa kupna i warunki handlowe są sporządzone w języku polskim. Umowę kupna można zawrzeć w języku polskim.

1.4. Sprzedawca może zmieniać lub uzupełniać treść warunków handlowych.. Niniejsze postanowienie nie ma wpływu na prawa i obowiązki powstałe w okresie obowiązywania poprzedniej wersji Warunków handlowych.

 

2. Konto użytkownika

2.1. Na podstawie rejestracji dokonanej przez kupującego na stronie internetowej, kupujący może uzyskać dostęp do interfejsu użytkownika. Kupujący może zamawiać towary za pośrednictwem swojego interfejsu użytkownika (zwanego dalej „kontem użytkownika”). Jeżeli założysz u nas konto użytkownika, możesz automatycznie zyskać korzyści na 4camping eXtra, więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej oraz w regulaminie 4camping eXtra. Jeśli interfejs internetowy sklepu na to pozwala, kupujący może zamówić towar również bez rejestracji bezpośrednio w sklepie internetowym.

2.2. Rejestrując się na stronie internetowej i zamawiając towary, kupujący jest zobowiązany do podania prawidłowych i zgodnych z prawdą informacji. Kupujący jest zobowiązany do aktualizacji danych na koncie użytkownika w przypadku jakiejkolwiek zmiany. Dane podane przez kupującego na koncie użytkownika i podczas zamawiania towarów są uznawane przez sprzedawcę za prawidłowe.

2.3. Dostęp do konta użytkownika jest zabezpieczony nazwą użytkownika i hasłem. Kupujący zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy informacji niezbędnych do uzyskania dostępu do swojego konta użytkownika.

2.4. Kupujący nie jest uprawniony do zezwalania na korzystanie z konta użytkownika osobom trzecim.

2.5. Sprzedający może usunąć konto użytkownika, zwłaszcza jeśli kupujący nie korzysta ze swojego konta użytkownika przez okres dłuższy niż 12 miesięcy lub jeśli kupujący naruszy swoje obowiązki wynikające z umowy kupna (w tym warunków handlowych) lub naruszy regulamin 4camping eXtra.

2.6. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że konto użytkownika może nie być dostępne w sposób ciągły, w szczególności w odniesieniu do niezbędnej konserwacji sprzętu i oprogramowania Sprzedającego lub niezbędnej konserwacji sprzętu i oprogramowania osób trzecich.

 

3. Zawarcie umowy kupna

3.1. Wszelka prezentacja towarów umieszczonych w sklepie internetowym ma charakter informacyjny i sprzedawca nie ma obowiązku do zawarcia umowy kupna-sprzedaży dotyczącej tych towarów. Przepisów art. 1732 ust. 2 Kodeksu cywilnego nie stosuje się.

3.2. W sklepie internetowym znajdują się informacje o towarach, w tym o ceny poszczególnych towarów. Ceny towarów zawierają podatek VAT i wszystkie powiązane opłaty. Ceny towarów pozostają ważne tak długo, jak długo są wyświetlane w sklepie internetowym.

3.3. W sklepie internetowym znajdują się także informacje dotyczące kosztów związanych z pakowaniem i dostawą towaru. Informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostawą towaru dotyczą wyłącznie przypadków, gdy towar jest dostarczany na terytorium Polski.

3.4. W celu zamówienia towaru Kupujący wypełnia formularz zamówienia. Formularz zamówienia zawiera przede wszystkim informacje o:

  • zamówionym towarze (zamówiony towar jest „wkładany” przez Kupującego do elektronicznego koszyka),
  • sposobie uiszczenia ceny towarów, szczegóły dotyczące wymaganego sposobu dostawy zamówionych towarów oraz
  • kosztach związanych z dostawą towaru (zwane dalej łącznie „zamówieniem”).

3.5. Przed wysłaniem zamówienia do Sprzedającego, Kupujący ma możliwość sprawdzenia i zmiany danych, które wprowadził do zamówienia, w tym w zakresie możliwości wykrycia i poprawienia przez Kupującego błędów wynikających z danych wprowadzonych do zamówienia. Kupujący przesyła zamówienie do Sprzedającego poprzez kliknięcie przycisku „Zamówienie wiążące do zapłaty”. Dane podane w zamówieniu są przez sprzedawcę uważane za prawidłowe. Sprzedający niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia potwierdzi Kupującemu pocztą elektroniczną, że umowa kupna została zawarta, na adres e-mail Kupującego wskazany w interfejsie użytkownika lub w zamówieniu. (dalej tylko „adresem e-mail kupującego”).”).

3.6. W zależności od charakteru zamówienia (ilość towarów, kwota ceny zakupu, szacunkowe koszty wysyłki), Sprzedający jest zawsze uprawniony do wystąpienia do Kupującego o dodatkowe potwierdzenie zamówienia (na przykład pisemnie lub telefonicznie).

3.7. Stosunek umowny pomiędzy sprzedającym a kupującym zostaje nawiązany poprzez doręczenie potwierdzenia przyjęcia zamówienia (akceptacji), które sprzedawca przesyła kupującemu pocztą elektroniczną na adres e-mail kupującego.

3.8. Sprzedający jest uprawniony do odstąpienia od zawartej umowy w każdym czasie przed dostawą towaru, w szczególności jeżeli nie jest w stanie dostarczyć towaru Kupującemu w rozsądnym terminie z powodu działania osób trzecich lub jeżeli towar nie jest już produkowany lub dostarczany lub jeżeli okaże się, że Kupujący naruszył wcześniej zawartą umowę ze Sprzedającym. Jeżeli kupujący zapłacił już cenę zakupu, zostanie ona mu zwrócona.

3.9. Kupujący wyraża zgodę na korzystanie ze środków komunikacji na odległość przy zawieraniu umowy kupna-sprzedaży. Koszty poniesione przez kupującego przy korzystaniu ze środków porozumiewania się na odległość w związku z zawarciem umowy kupna-sprzedaży (koszty połączenia internetowego, koszty połączeń telefonicznych) ponosi sam kupujący, przy czym koszty te nie odbiegają od stawki podstawowej.

3.10. Do chwili wysłania towaru kupujący ma możliwość anulowania zamówienia mailowo lub telefonicznie poprzez infolinię klienta.

3.11. W przypadku, gdy oczywisty błąd sprzedawcy w sklepie internetowym prowadzi do nieprawidłowej ceny towarów (nieuzasadniona niska cena), sprzedawca jest uprawniony do skorygowania błędu (zmiany ceny) nawet po złożeniu zamówienia przez kupującego. Kupujący musi jednak wyrazić zgodę na naprawę. Jeżeli kupujący nie wyrazi zgody na naprawę, sprzedający ma prawo anulować zamówienie.

 

4. Cena produktu i warunki płatności

4.1. Cena towarów oraz wszelkie koszty związane z dostawą towarów na podstawie Umowy kupna mogą zostać zapłacone Sprzedającemu przez Kupującego w następujący sposób:

 

gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze w miejscu wskazanym przez kupującego w zamówieniu;

poprzez bezgotówkowy przelew na rachunek Sprzedającego nr 2700264153/2010 (zwany dalej „kontem Sprzedającego”);

4.2. Wraz z ceną zakupu kupujący jest zobowiązany zapłacić sprzedającemu również koszty związane z opakowaniem i dostawą towaru w uzgodnionej wysokości. O ile wyraźnie nie określono inaczej, cena zakupu obejmuje również koszty związane z dostawą towaru.

4.3. W przypadku płatności gotówką lub za pobraniem cena zakupu jest płatna przy odbiorze towaru. W przypadku płatności bezgotówkowej cena zakupu jest płatna w terminie do 10 dni od zawarcia umowy kupna.

4.4. W przypadku płatności bezgotówkowej, kupujący zobowiązany jest uiścić cenę zakupu towaru wraz ze wskazaniem tytułu płatności, którym jest zawsze numer opłacanego zamówienia. W przypadku płatności bezgotówkowej obowiązek zapłaty ceny zakupu przez kupującego zostaje spełniony w momencie zaksięgowania odpowiedniej kwoty na koncie sprzedającego.

4.5. Sprzedający ma prawo, zwłaszcza jeśli kupujący nie dostarczy dodatkowego potwierdzenia zamówienia (art. 3.6), zażądać zapłaty całej ceny zakupu przed wysłaniem towaru kupującemu. Przepisów § 2119 par. 1 Kodeksu cywilnego nie stosuje się.

4.6. Wszelkie zniżki od ceny towaru udzielone Kupującemu przez Sprzedawcę nie mogą być ze sobą łączone

4.7. Sprzedający wystawia kupującemu fakturę. Sprzedający jest płatnikiem podatku VAT. Dokument podatkowy – sprzedawca wystawia kupującemu fakturę po uiszczeniu ceny towaru i przesyła ją w formie elektronicznej na adres e-mail kupującego.

4.8. Zgodnie z Ustawą o rejestracji sprzedaży, sprzedawca ma obowiązek wystawić kupującemu paragon. Jednocześnie ma obowiązek zarejestrować otrzymaną sprzedaż u fiskusa on-line; w przypadku awarii technicznej najpóźniej w ciągu 48 godzin.

4.9.

4.9. W przypadku odbioru osobistego towaru i płatności w sklepie towar zostaje zastrzeżony dla kupującego przez okres 5 dni roboczych. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.

 

5. Odstąpienie od umowy kupna

5.1. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z postanowieniami § 1837 Kodeksu cywilnego nie można odstąpić m.in. od umowy o dostawę towarów, które zostały zmodyfikowane zgodnie z życzeniem Kupującego lub na jego osobę, umowy o dostawę towarów łatwo psujących się, a także towarów, które, które po dostarczeniu zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi towarami, od umowy dostawy towarów w zapieczętowanym opakowaniu, które konsument wyjął z opakowania i których po wyjęciu z opakowania nie można zwrócić ze względów higienicznych, oraz od umowy dostawy nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych, jeżeli konsument uszkodził oryginalne opakowanie. Przy zwrocie może zostać uwzględniony stopień użytkowania, zabrudzenia i zwrócona zostanie jedynie proporcjonalna kwota.

5.2. Jeżeli nie jest to przypadek wymieniony w art. 5.1 lub inny przypadek, w którym nie ma możliwości odstąpienia od umowy kupna, konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna zawartej na odległość zgodnie z § 1829 ust. 1 Kodeksu cywilnego w terminie czternastu (14) dni od odbioru towaru, przy czym w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży jest kilka rodzajów towaru lub dostawa kilku części, termin ten biegnie od dnia odbioru ostatniej dostawy towaru. Jeżeli wraz z towarem dostarczono prezent, umowa prezentu jest zawierana pod warunkiem, że w przypadku odstąpienia przez konsumenta od umowy kupna umowa prezentu przestaje obowiązywać w odniesieniu do takiego prezentu, a konsument jest zobowiązany do zwrotu prezentu wraz z towarem.

5.3. W przypadku odstąpienia od umowy kupna zgodnie z art. 5.2 warunków handlowych, umowa kupna zostaje anulowana od początku. Towar należy zwrócić sprzedającemu w terminie czternastu (14) dni od dnia odstąpienia od umowy. Jeżeli Konsument odstąpi od umowy sprzedaży, ponosi koszty związane ze zwrotem towaru do Sprzedawcy, nawet jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany zwykłą drogą pocztową.

5.5. Konsument przyjmuje do wiadomości, że w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży przysługuje mu zwrot środków za opłatę za transport wyłącznie w najniższej oferowanej wysokości.

5.6. W przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z art. 5 ust. 2 warunków handlowych, sprzedawca zwróci środki otrzymane od konsumenta w ciągu czternastu (14) dni od odstąpienia przez konsumenta od umowy sprzedaży. Sprzedawca jest również uprawniony do zwrotu świadczenia spełnionego przez konsumenta już przy zwrocie towaru lub w inny sposób, jeżeli konsument wyrazi na to zgodę i nie poniesie dodatkowych kosztów. Jeśli konsument odstąpi od umowy kupna, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu otrzymanych środków, zanim konsument nie zwróci towarów sprzedawcy lub nie udowodni, że wysłał towary do sprzedawcy.

5.7. Kupujący odpowiada wobec sprzedającego za zmniejszenie wartości towaru, które nastąpiło na skutek obchodzenia się z towarem w sposób inny niż było to konieczne do zapoznania się przez kupującego z charakterem, właściwościami i funkcjonalnością towaru.

Sprzedawca jest uprawniony do jednostronnego potrącenia roszczenia o zapłatę odszkodowania za uszkodzenie towaru od roszczenia Konsumenta o zwrot ceny zakupu. W przypadku, gdy kupujący wykorzystał kupon zniżkowy (lub inną zniżkę) przy zakupie towarów, w odniesieniu do których odstępuje od umowy, zostanie mu zwrócona cena zakupu zwróconych towarów odpowiadająca części zniżki zastosowanej do wszystkich towarów objętych tym samym zamówieniem.

5.8. Kupującemu – przedsiębiorcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy kupna na zasadach ogólnych Ustawy. Nr 89/2012 Dz. Kodeks Cywilny ze zmianami.

 

6. Transport i dostawa towarów

6.1. W przypadku, gdy sposób doręczenia odbywa się na specjalne życzenie kupującego, kupujący ponosi ryzyko i wszelkie dodatkowe koszty związane z tym rodzajem transportu.

6.2. Jeżeli zgodnie z umową sprzedaży sprzedający jest zobowiązany dostarczyć towar do miejsca wskazanego przez kupującego w zamówieniu, kupujący ma obowiązek odebrać towar w momencie dostawy.

6.3. Jeżeli z przyczyn leżących po stronie kupującego konieczne jest wielokrotne dostarczenie towaru lub w inny sposób niż określono w zamówieniu, kupujący obowiązany jest ponieść koszty związane z powtórną dostawą towaru, lub koszty związane z inną metodą dostawy.

6.4. Po otrzymaniu towarów od przewoźnika, kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia integralności opakowania towarów, a w przypadku jakichkolwiek wad niezwłocznie powiadomić przewoźnika. W przypadku stwierdzenia naruszenia opakowania wskazującego na nieuprawnioną ingerencję w przesyłkę, kupujący nie ma obowiązku odbioru przesyłki od przewoźnika.

6.5. Pozostałe prawa i obowiązki stron w zakresie przewozu towarów mogą być regulowane przez specjalne warunki dostawy Sprzedającego, o ile zostały przez niego wydane.

 

7. Prawa wynikające z wadliwego wywiązania się z umowy

7.1. Prawa i obowiązki stron umowy dotyczące praw z tytułu wadliwego wywiązania się z umowy regulują odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy (w szczególności przepisy §§ 2095 do 2117 i § 2158 do 2174 Kodeksu Cywilnego).

7.2. Sprzedający odpowiada wobec kupującego za to, że towar w momencie odbioru jest wolny od wad. W szczególności sprzedawca odpowiada wobec kupującego za to, że w chwili przejęcia towaru przez kupującego:

  • towar ma właściwości uzgodnione między stronami, a w przypadku braku porozumienia ma właściwości opisane przez sprzedawcę lub producenta lub oczekiwane przez kupującego ze względu na charakter towaru i na podstawie reklamy prowadzonej przez nich,
  • towar spełnia cel określony przez sprzedającego dla jego użycia lub cel, dla którego towar tego rodzaju jest zwykle używany,
  • jakość lub konstrukcja towaru odpowiada zamówionej próbce lub wzorowi, jeżeli jakość lub konstrukcja została ustalona według zamówionej próbki lub wzoru,
  • jest towarem w odpowiedniej ilości, miary lub wadze i
  • towar odpowiada wymaganiom przepisów prawa.

7.3. Postanowienia zawarte w art. 7 ust. 2 Warunków handlowych nie mają zastosowania do towarów sprzedanych po niższej cenie w odniesieniu do wady, dla której uzgodniono niższą cenę, do zużycia towarów spowodowanego ich normalnym użytkowaniem, w przypadku towarów używanych do wady odpowiadającej poziomowi użytkowania lub zużycia, które towary miały w momencie przejęcia przez kupującego lub jeśli wynika to z charakteru towarów.

7.4. Prawa z tytułu wadliwego wykonania kupujący realizuje w wymienionych tutaj sklepach 4camping lub przesyłając je pocztą na adres: Packeta Polska, ID: 99879510 - 4camping.pl, Panattoni Park Bielsko-Biała I, ul. Księdza Józefa Londzina 106, 43-382 Bielsko-Biała. Za moment zgłoszenia reklamacji uważa się moment, w którym sprzedawca dowiedział się o reklamacji.

7.5. Dodatkowe prawa i obowiązki stron związane z odpowiedzialnością sprzedawcy za wady mogą być uregulowane w procedurze reklamacyjnej sprzedawcy.

 

7A Prawa z tytułu wadliwego wykonania kupującego – konsumenta

 

Jeżeli rzecz ma wadę, kupujący może żądać jej usunięcia. Może on, według własnego wyboru, żądać dostarczenia nowej rzeczy bez wady lub naprawy rzeczy, chyba że wybrany sposób usunięcia wady jest niemożliwy lub niewspółmiernie kosztowny w porównaniu z drugim sposobem; ocenia się to w szczególności na podstawie istotności wady, wartości, jaką rzecz miałaby bez wady, oraz tego, czy wada może być usunięta w inny sposób bez istotnych trudności dla kupującego.

Sprzedawca może odmówić usunięcia wady, jeżeli jest to niemożliwe albo nieproporcjonalnie kosztowne, zwłaszcza ze względu na wagę wady i wartość, jaką rzecz miałaby bez wady.

Sprzedawca usunie wadę w rozsądnym terminie po jej stwierdzeniu w taki sposób, aby nie sprawiała ona kupującemu znacznych trudności, biorąc pod uwagę charakter rzeczy i cel, dla którego kupujący ją nabył.

W celu usunięcia wady sprzedawca przejmie rzecz na własny koszt.

Kupujący może żądać stosownego rabatu albo odstąpić od umowy, jeżeli sprzedawca odmówił usunięcia wady albo nie usunął jej zgodnie z powyższymi postanowieniami, albo wada powtarza się, albo wada stanowi istotne naruszenie umowy, albo z oświadczenia sprzedającego lub z okoliczności wynika, że wada nie zostanie usunięta w rozsądnym terminie lub bez znacznych niedogodności dla kupującego.

Stosowny rabat ustala się jako różnicę pomiędzy wartością rzeczy bez wady a wartością rzeczy wadliwej otrzymanej przez kupującego.

Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada rzeczy jest nieistotna.

Jeżeli kupujący odstąpi od umowy, sprzedający zwróci kupującemu cenę zakupu bez zbędnej zwłoki po otrzymaniu przedmiotu lub po udowodnieniu przez kupującego, że przedmiot wysłał.

8. Pozostałe prawa i obowiązki stron umowy

8.1. Kupujący nabywa prawo własności towaru z chwilą jego odbioru.

8.2. Za pozasądowe rozstrzyganie sporów konsumenckich wynikających z umowy sprzedaży odpowiedzialna jest Czeska Inspekcja Handlowa z siedzibą pod adresem Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, ID: 000 20 869, adres internetowy: https://adr.coi.cz/cs. Platforma internetowego rozstrzygania sporów, znajdująca się pod adresem https://www.coi.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/, może być wykorzystywana do rozstrzygania sporów pomiędzy sprzedającym a kupującym wynikających z umowy kupna.

8.3. Sprzedawca jest uprawniony do sprzedaży towarów na podstawie licencji handlowej. Inspekcję handlową przeprowadza właściwy urząd handlowy na obszarze swojej właściwości. Urząd Ochrony Danych Osobowych nadzoruje obszar ochrony danych osobowych. Czeska Inspekcja Handlowa w określonym zakresie nadzoruje m.in. przestrzeganie ustawy nr 634/1992 Dz.U. o ochronie konsumentów, z późniejszymi zmianami.

8.4. Kupujący przejmuje na siebie ryzyko zmiany okoliczności w rozumieniu § 1765 par. 2 Kodeksu Cywilnego.

 

9. Ochrona danych osobowych

9.1. Ochronę danych osobowych kupującego będącego osobą fizyczną zapewnia ustawa nr 101/2000 Dz.U. o ochronie danych osobowych, z późniejszymi zmianami.

9.1.1. Sprzedawca jest zarejestrowany w rejestrze przetwarzania danych osobowych pod numerem: 00047495.

9.2. Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer identyfikacyjny REGON, numer NIP, adres e-mail, numer telefonu (zwane dalej „danymi osobowymi”).

9.3. Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez sprzedającego w celu realizacji praw i obowiązków wynikających z umowy kupna oraz w celu prowadzenia konta użytkownika. Jeżeli kupujący nie wybierze innej opcji, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez sprzedającego również w celu przesyłania kupującemu informacji i komunikatów handlowych. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w całości zgodnie z niniejszym artykułem nie jest warunkiem, który sam w sobie uniemożliwiałby zawarcie umowy kupna-sprzedaży.

9.4. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że ma obowiązek podać swoje dane osobowe w sposób prawidłowy i zgodny z prawdą (podczas rejestracji, na swoim koncie użytkownika, podczas składania zamówienia z interfejsu internetowego sklepu) oraz że ma obowiązek bez zbędnej zwłoki poinformować sprzedawcę o zmianie swoich danych osobowych.

9.5. Sprzedawca może powierzyć przetwarzanie danych osobowych kupującego osobie trzeciej jako podmiotowi przetwarzającemu. Poza osobami dostarczającymi towary, dane osobowe nie będą przekazywane osobom trzecim przez sprzedającego bez uprzedniej zgody kupującego.

9.6. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas nieokreślony. Dane osobowe będą przetwarzane w formie elektronicznej w sposób zautomatyzowany lub w formie drukowanej w sposób niezautomatyzowany.

9.7. Kupujący potwierdza, że podane dane osobowe są prawidłowe i że został poinformowany, że jest to dobrowolne podanie danych osobowych.

9.8. Jeżeli Kupujący uważa, że Sprzedawca lub Podmiot Przetwarzający (art. 9.5) przetwarza jego dane osobowe w sposób sprzeczny z ochroną życia prywatnego i osobistego Kupującego lub w sposób sprzeczny z prawem, w szczególności jeżeli dane osobowe są niedokładne w odniesieniu do celu ich przetwarzania, może zwrócić się do Sprzedawcy lub Podmiotu Przetwarzającego o wyjaśnienie.

9.9. Po zalogowaniu się na konto użytkownika, kupujący może dokonać zmiany i sprawdzenia swoich danych, może zażądać usunięcia danych osobowych wysyłając żądanie na adres zamowienia@4camping.pl.

 

10. Wysyłanie wiadomości handlowych

10.1. Ochrona danych osobowych naszych klientów jest dla nas bardzo ważna. Zasady postępowania z danymi osobowymi oraz zasady przesyłania wiadomości handlowych reguluje nasza polityka przetwarzania danych osobowych.

10.2. Wysyłamy wiadomości handlowe do klientów oferujących powiązane towary lub usługi na adres e-mail klienta ("informacje handlowe do klientów"). Adres e-mail stanowi dane osobowe i jest przetwarzany zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w celu przesyłania informacji handlowych w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes polegający na promowaniu naszych podobnych produktów i usług. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania korespondencji handlowej.

10.3. Stosujemy tzw. pliki cookies, które mogą być przechowywane na urządzeniu końcowym (albo na podstawie zgody, albo w celu ochrony naszych prawnie uzasadnionych interesów). Klient może ustawić swoje preferencje bezpośrednio na naszej stronie internetowej.

 

11. Doręczanie

11.1. Kupującemu może zostać doręczona na adres e-mail wskazany na jego koncie użytkownika lub wskazany przez Kupującego w zamówieniu.

 

Rozstrzyganie sporów konsumenckich

 

Skargi. Pozasądowe rozpatrywanie skarg klientów odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej zamowienia@4camping.pl i numeru telefonu +48 338 881 596.

Pozasądowe rozstrzyganie sporów. Za pozasądowe rozstrzyganie sporów klientów wynikających z umowy kupna odpowiada Czeska Inspekcja Handlowa z siedzibą pod adresem Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, IČO: 00020869, adres internetowy: https://adr.coi.cz/cs. Platforma internetowego rozstrzygania sporów znajdująca się pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr może służyć do rozstrzygania sporów pomiędzy sprzedawcą a klientem wynikających z umowy kupna.

Europejskie Centrum Konsumenckie Republiki Czeskiej. Europejskie Centrum Konsumenckie Republika Czeska, z siedzibą pod adresem Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adres internetowy: https://evropskyspotrebitel.cz jest punktem kontaktowym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr , nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 2006/2004 i dyrektywę 2009/22/WE (Rozporządzenie w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich).

 

12. Postanowienia końcowe

12.1. Jeżeli stosunek ustanowiony umową kupna zawiera element międzynarodowy (zagraniczny), strony postanawiają, że stosunek ten podlega prawu czeskiemu. Nie ma to wpływu na prawa konsumentów wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

12.2. Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu okaże się nieważne lub nieskuteczne lub takim się stanie, nieważne postanowienie zostanie zastąpione postanowieniem, którego znaczenie będzie możliwie najbliższe nieważnemu postanowieniu. Nieważność lub nieskuteczność jednego postanowienia nie wpływa na ważność pozostałych postanowień. Zmiany i uzupełnienia umowy kupna lub warunków handlowych wymagają formy pisemnej.

12.3. Sprzedający jest uprawniony do wprowadzania zmian w Procedurze Reklamacji i w takim przypadku jest zobowiązany do poinformowania Kupującego o takich zmianach z odpowiednim wyprzedzeniem przed datą wejścia w życie takiej zmiany

12.4. Stosunki prawne nieuregulowane w niniejszym regulaminie reklamacyjnym regulują Ustawa nr 89/2012 Dz.U., Kodeks cywilny, z późn. zm. oraz Ustawa nr 634/1992 Dz.U., o ochronie konsumentów, ze zmianami.

12.5. Dane kontaktowe sprzedającego: adres do doręczeń Packeta Polska, ID: 99879510 - 4camping.pl, Panattoni Park Bielsko-Biała I, ul. Księdza Józefa Londzina 106, 43-382 Bielsko-Biała, adres e-mail zamowienia@4camping.pl, telefon: +48 338 881 596

 

Adres do wysyłania reklamacji

Reklamację wraz z opisem wady oraz fakturą lub dokumentacją fotograficzną należy przesłać na adres: Packeta Polska, ID: 99879510 - 4camping.pl, Panattoni Park Bielsko-Biała I, ul. Księdza Józefa Londzina 106, 43-382 Bielsko-Biała.

Warunki handlowe do pobrania:

Warunki handlowe od 6.1.2023