ForCamping s.r.o.

Sekcja użytkownika

Zaloguj się

Koszyk

Twój koszyk jest pusty. Potrzebujesz pomocy z wyborem? Zajrzyj do poradnika lub napisz do nas.

Darmowa dostawa

299,00 

Czy wiesz, że oferujemy darmową dostawę przy zamówieniach powyżej 299,00 zł?

Hydro Flask Kids Wide Mouth 20 oz Straw Lid/Boot

Butelka dziecięca

Produkt już nie jest w sprzedaży.

Przykro nam, ale produkt Kids Wide Mouth 20 oz Straw Lid/Boot jest obecnie wyprzedany. Zobacz poniżej wybór podobnych produktów, które są dostępne.
  • Szybka dostawa dostępnych produktów
  • Marki Premium Wyjątkowa jakość, ponadczasowy styl
  • Darmowa dostawa Przy zakupach powyżej 299 zł

Zdjęcie

  • -15 %

Zdjęcie

Informacje o produkcie

Butelka Hydro Flask Kids 20 oz (590 ml) to idealny bidon dla małych podróżników. Ma kolorową, łatwą do czyszczenia wylewkę i antypoślizgowe zabezpieczenie na spodzie.

Dwuścienna konstrukcja ze stali nierdzewnej z izolacją próżniową zapewnia doskonałą izolację termiczną. Butelka może utrzymywać napój zimny do 24 godzin, a ciepły do 12 godzin. Świetnie nadaje się na krótkie wycieczki na wieś, plac zabaw, siłownię lub inną aktywność sportową.

Główne zalety Hydro Flask Kids:

  • dwuścienna konstrukcja ze stali nierdzewnej
  • przeznaczony dla dzieci od 3 roku życia
  • rozmiar idealny dla dziecięcych dłoni
  • perforowane zabezpieczenie antypoślizgowe
  • kolorowy, praktyczny i łatwy do czyszczenia bidon
  • szeroki dekolt, łatwy do czyszczenia i prania
  • izolacja TempShield™ utrzymuje niską temperaturę napojów przez 24 godziny
  • unikalna farba proszkowa Color Last™ o antypoślizgowej przyczepności i trwałym kolorze
  • BPA free
  • etykietę z imieniem na spodzie, dzięki czemu butelka zawsze znajdzie drogę powrotną do domu
  • dożywotnia gwarancja
  • można myć w zmywarce
  • nie może być używany do bardzo gorących płynów
Parametry
Producent
Hydro Flask
Masa
422 g
Pojemność pojemnika
590 ml
Materiał
Stal nierdzewna
Okres gwarancji
2 lata
O producencie

Firma Hydro Flask z siedzibą w Bend w stanie Oregon USA została założona w 2009 roku wraz z wprowadzeniem na rynek pierwszej w pełni izolowanej butelki. Do 2011 roku osiągnęły sprzedaż na poziomie 1 miliona sztuk. Następnie zwrócili się ku rynkowi piwnemu i wyprodukowali pierwsze izolowane naczynie na piwo (tzw. growler). I od tamtej pory się nie zatrzymali.

Obecnie oferują ponad 100 produktów w czterech kategoriach: nawodnienie, kawa, piwo i żywność.

Więcej o producencie

Inne alternatywy