Do 2009 roku produkty do konserwacji sprzętu kempingowego były sprzedawane w Holandii pod marką NO NAT ®. Z biegiem lat liczba produktów wzrosła, a produkty NO NAT® stały się domeną w świecie kempingów. Zmodernizowana koncepcja STIMEX®nabyła te sprawdzone produkty w roku 2008 Od początku 2010 roku produkty sprzedawane są we wszystkich krajach europejskich pod marką STIMEX®. Planują poszerzać swój asortyment z ciągłą dbałością o jakość, łatwość obsługi i jak najmniejszy wpływ na środowisko.
Trzydzieści lat temu, konstruując swoje portfolio produktowe, marka NO NAT® brała pod uwagę takie pytania jak: "Jakie produkty są potrzebne?" oraz: "Jakie normy muszą spełniać te produkty?". Zdali sobie również sprawę, że każdy produkt musi wyróżniać się na tle konkurencji, zarówno pod względem ceny, jak i jakości. Wierzymy, że im się to udało i nadal tak jest.