Niceboy Hive sport 2
Słuchawki
Zdjęcie


Produkt niedostępny w magazynie
Alternatywy dla produktu
Informacje o produkcie
Niceboy Hive sport 2 to sportowe słuchawki bezprzewodowe o dobrej jakości dźwięku i bardzo przyzwoitej wytrzymałości. Idealne słuchawki na siłownię, do biegania i innych aktywności sportowych.
Bezprzewodowe połączenie z urządzeniem zapewnia technologia Bluetooth w wersji 5.0, która zapewnia stabilne połączenie na odległość do 10 metrów. Technologia podbicia basów MaxxBass zapewnia odpowiednie podbicie dla większej mocy.
Stopień ochrony IPX5 gwarantuje odporność na ekstremalny deszcz i pot. Bez obaw o jakiekolwiek uszkodzenia, słuchawki mogą wytrzymać trening przez wszystkie pory roku. Wbudowana bateria o dużej pojemności i technologia Bluetooth 5.0 o niższych wymaganiach dotyczących zużycia energii to główne powody doskonałej żywotności baterii wynoszącej do 16 godzin na jednym ładowaniu.
Zawartość opakowania
- Słuchawki bezprzewodowe Niceboy HIVE sport 2
- Poduszki uszne (2 pary)
- Kabel microUSB do ładowania
- Návod do operatora
| Model: | Niceboy HIVE sport 2 |
| Wersja Bluetooth: | 5.0 |
| Obsługiwane profile Bluetooth: | A2DP, AVRCP, HFP, HSP |
| Stopień pokrycia: | IPX5 |
| Czas odtwarzania: | do 16 godzin (przy 50% objętości) |
| Czas połączenia: | do 16 godzin |
| Zasięg: | 10 m |
| Pojemność baterii: | 160mAh |
Parametry
- Producent
- Niceboy
- Płeć
- męskie / damskie
- Masa
- 23 g
-
Pojemność baterii
Im większa pojemność, tym dłuższy czas pracy, ale także większa waga. Aby naładować dzisiejszy telefon, potrzebujesz około 5500 mAh, uwzględniając straty podczas ładowania. Nie zapominaj, że z każdym kolejnym cyklem pojemność maleje.
- 160 mAh
- Czas ładowania
- 1,5 hod
- Według aktywności
- biegowe
- Żywotność baterii
- 16 hod
- Transfer danych
- Bezprzewodowy
- Okres gwarancji
- 2 lata
- Kod produktu
- 76037461
O producencie
Produkty marki Niceboy® zostały po raz pierwszy wprowadzone na rynek europejski w 2016 roku. Pierwotnie skupiano się na kamerach outdoorowych, kamerach samochodowych i akcesoriach do nich. Rok później segment ten uzupełniły produkty z kategorii głośników przenośnych oraz słuchawek bezprzewodowych. Ich portfolio stale się poszerza, zarówno w istniejących kategoriach, jak i w zupełnie nowych.













