8 kroków, jak dbać o namiot w sezonie i po nim
Poradniki
Czas zwinąć namiot i wrócić z łona natury do naszych domów. Aby namiot mógł towarzyszyć nam w kolejnych przygodach i pozostać w idealnym stanie, należy poświęcić mu odrobinę troski.
Lekki, przestronny i wszechstronny bagażnik Woodcrest z Outwell to idealny wybór do podróży vanem i samochodem.
Powszechnie wiadomo, że kraje Beneluksu i Dania są jednymi z najczęściej podróżujących narodów w Europie. Nic więc dziwnego, że właśnie w tym środowisku przyczep kempingowych i namiotów powstała firma, która dzięki zdobytemu przez lata doświadczeniu skutecznie rozwiewa mity na temat niewygodnego pobytu na polach namiotowych i pod namiotem. Wchodząc do żadnego z namiotów nie trzeba pochylać głowy, a w żadnym śpiworze nie poczujesz się inaczej niż w domu pod kołdrą. To coś, czego nie oferują inne firmy.
Przedsionek Woodcrest od marki Outwell to przestronny i wszechstronny namiot marki Activektóry jest idealnym wyborem dla entuzjastów podróży. Przedsionek można podłączyć z boku i z tyłu samochodu. Docenisz możliwość podłączenia do mniejszych pojazdów. Konstrukcja namiotu składa się z mocnych i wytrzymałych wstępnie ukształtowanych anodowanych aluminiowych tyczek z systemem Aluflex. Opalanie wstępne Tropico składa się z wodoodpornego poliestru Outtex 3000 Select z klejonymi szwami i słupem wody 3000 mm, aby zapewnić niezawodną suchość. Wyjmowana wyściółka wykonana w 100% z polietylenu chroni przed zimnem i wilgocią z podłoża.
Do namiotu można dostać się przez przestronne wejście główne, które pozwala wejść do namiotu bez żadnych przeszkód. Z głównego wejścia można również utworzyć przestronną wiatę na samochód. Łącznie 3 okna siatkowe (1 przy głównym wejściu i 2 okna siatkowe po bokach) z wodoodpornymi zasłonami zapinanymi na zamek błyskawiczny zapewniają doskonałą wentylację i wystarczającą ilość światła dziennego. Jasny tropikalny sufit również przyczynia się do optymalnego oświetlenia światłem dziennym. Pomiędzy samochodem a parkingiem znajduje się strefa Link Access Zone, która zapewnia czyste środowisko i eliminuje przeciągi dzięki wyjmowanej macie podłogowej. W tej strefie znajdują się również 2 wejścia boczne.
Przedsionek posiada również zakryte wloty na przedłużacze do podłączenia lampy lub ładowania telefonu komórkowego, zaklejone zamki błyskawiczne, możliwość otwierania bagażnika z zamocowanym przednim namiotem, system ochrony przed wiatrem OWS System Force 10 i paski sztormowe Storm Guyline . Z pewnością docenisz system Hooktrack, który umożliwia mocowanie lekkich przedmiotów, kabli i lamp do wcześniej przygotowanych "szyn" (udźwig do 1,5 kg).
Połączenie między wózkiem a sztagiem jest następnie wykonywane przez system Dual Beading, który wkłada się do szyny na wózku. System ten jest uniwersalny i oferuje rozmiary 5 i 7 mm. Do łatwego przenoszenia namiotu na krótkich dystansach służy dołączony pokrowiec transportowy z pasami kompresyjnymi.
Producent | Outwell |
---|---|
Linia produktów | Woodcrest |
Masa
|
11,2 kg |
Wysokość auta
|
175 - 200 cm |
Rodzaj przedsionka
|
jako część auta |
Materiał konstrukcji namiotu
Laminat (fiberglass) - zazwyczaj pręty o średnicy 6,5-12,7 mm z zewnętrznymi metalowymi łącznikami. Najtańszy i najczęściej stosowany materiał o najniższej trwałości i wyższej wadze. Nie sprzyja im częste stawianie i rozbieranie. Łatwa wymiana uszkodzonego segmentu. Durawrap/Duraflex/Wrapflex - droższa i trwalsza wersja laminatu z wyraźnie widocznym oplotem powierzchniowym/siatką/plecionką o średnicy 8,5-12,7 mm z metalowymi złączami zewnętrznymi. Dural - bardzo lekki materiał o wysokiej wytrzymałości i średnicy 8,5-11,0 mm. Najczęściej stosowany w droższych namiotach turystycznych. Pręty z wewnętrznym łącznikiem łatwo przeciągnąć przez tunele w tropiku. Najpopularniejszym stopem jest T6 6001, a nieco lepszym T6 7001. Najmocniejszy i najwyższej jakości jest duraluminium T9 7075. Pręty stalowe o średnicy 20-30 mm są ukształtowane fabrycznie. Najwyższa waga, najwyższa nośność, maksymalna trwałość. Idealny do dużych namiotów rodzinnych, wiat i altan. Scandium - stop duraluminium ze scandium jest jeszcze lżejszy i mocniejszy, ale jednocześnie droższy niż duraluminium. Jest rzadko spotykany w najdroższych namiotach ekspedycyjnych. Niektórzy producenci oferują go jako wyposażenie opcjonalne. Carbon/kevlar - absolutnie najlżejszy i najdroższy materiał przy zachowaniu wysokiej wytrzymałości. Dostępny tylko jako dodatkowa oferta od kilku producentów namiotów ekspedycyjnych na świecie. Kijki trekkingowe / sprzęt lawinowy - niekonwencjonalne w konstrukcji, ale w zupełności wystarczające na nocleg namioty łączące namiot tropikalny i sypialnię z kijkami trekkingowymi lub sprzętem lawinowym. Zaletą jest niższa waga całkowita, wadą może być mniejsza łatwość postawienia konstrukcji. |
duraluminium |
Odporność tropik
Tropik = górna część namiotu dwupowłokowego. Charakteryzowany przez słup wody = zdolność materiału do wytrzymania ciśnienia wody. Podawany w milimetrach. |
3000 mm |
Materiał wykonania maty
|
Polietylen |
Materiał tropik
|
Poliester |
Wymiary namiotu
|
330 x 285 x 230 cm |
Wysokość namiotu
|
230 cm |
Wymiary opakowania
|
66 x 32 x 32 cm |
Liczba wejść
|
3 |
Kolor
|
zielony |
Kolor według producenta | Green |
Okres gwarancji | 2 lata |
Kod produktu | |
EAN: |