ForCamping s.r.o.

Porównanie

1 Porównywanie

Sekcja użytkownika

Zaloguj się

Koszyk

Twój koszyk jest pusty. Potrzebujesz pomocy z wyborem? Zajrzyj do poradnika lub napisz do nas.

Darmowa dostawa

299,00 

Czy wiesz, że oferujemy darmową dostawę przy zamówieniach powyżej 299,00 zł?

Outwell Linnburg Air Rear

Przedsionek

Produkt już nie jest w sprzedaży.

Przykro nam, ale produkt Linnburg Air Rear jest obecnie wyprzedany. Zobacz poniżej wybór podobnych produktów, które są dostępne.

Zdjęcie

Przedsionek Outwell Linnburg Air Rear szary

Produkt niedostępny w magazynie

Alternatywy dla produktu

Informacje o produkcie

Przedsionek Linnburg Air Rear to kompaktowy namiot do vanów z kolekcji Air Cruising duńskiej marki Outwell. Nadmuchiwana konstrukcja One Air System składa się z połączonych komór powietrznych, które można wygodnie nadmuchać i opróżnić za pomocą jednego zaworu. Tropiko przedsionka wykonane jest z wodoodpornego poliestru Outtex® 4000 Select z klejonymi szwami, a specjalnie klejona wyściółka z polietylenu chroni przed zimnem i wilgocią z ziemi. Tropico jest również wyposażone w technologię Fire Retardant, która tłumi i eliminuje skutki pożaru.

Szerokie panoramiczne wejście z moskitierą pozwala wejść do namiotu bez żadnych przeszkód, a dzięki czterem zamkom błyskawicznym można je dowolnie otwierać. Wejście jest przykryty daszkiem, który zapobiega przedostawaniu się wody do namiotu. Lekki dach wraz z szerokimi przyciemnianymi oknami zapewniają wystarczającą ilość światła we wnętrzu, jednocześnie chroniąc przed bezpośrednim światłem słonecznym i promieniami UV. Jeśli potrzebujesz więcej prywatności, po prostu zawieś zasłonę na wybranej wysokości.

Do namiotu można również dostać się czterema bocznymi wejściami, z których dwa prowadzą do namiotu, a dwa do strefy Link Access Zone.Strefa ta łączy samochód z przedsionkiem, a dzięki wyjmowanej macie podłogowej pomaga utrzymać czystość otoczenia i eliminuje przeciągi. Wewnątrz znajduje się zakryte wejście na przedłużacz, umożliwiające podłączenie lampy lub naładowanie telefonu komórkowego. System podwieszania System Hooktrack, który umożliwia mocowanie lekkich przedmiotów, kabli i lamp do wcześniej przygotowanych "szyn".

Dzięki nadmuchiwanej konstrukcji i oznaczonym kolorami obręczom, paskom i kołkom namiot jest szybki i łatwy w montażu. Namiot można napompować za pomocą dołączonej pompki ręcznej. Namiot jest samowystarczalny, połączenie między samochodem a wiatą odbywa się dzięki sprytnie zaprojektowanym pasom i kablom. Pozwalają wygodnie otwierać boczne drzwi samochodu. Do łatwego przenoszenia namiotu na krótkich dystansach służy dołączony pokrowiec transportowy z pasami kompresyjnymi.

Aby uzyskać więcej informacji na temat funkcji i zastosowanych technologii, przeczytaj artykuł na temat kolekcji namiotów Kolekcja Air Cruising.

Przeznaczony do tylnych drzwi VW T5/T6/T6.1 (Multivan, Caravelle, Transporter, California) i MB W447 (V-Class, Vito, Marco Polo).

Główne cechy namiotu Linnburg Air Rear:

  • One Air System - może być nadmuchiwany i opróżniany za pomocą jednego zaworu
  • szerokie panoramiczne wejście z czterema zamkami błyskawicznymi - różne sposoby otwierania
  • przestronna wiata nad głównym wejściem
  • 4 wejścia boczne (2 do namiotu, 2 do Link Access Zone)
  • duże przyciemniane okna z zasłonami i moskitierami
  • system Hooktrack
  • połączenie z pojazdem za pomocą pasków
  • namiot umożliwia otwarcie bagażnika pojazdu
  • wejście dla kabli sieciowych
  • zintegrowana wodoodporna podłoga z podniesionymi ścianami
  • pasy burzowe- Storm guyline
  • system ochrony przed wiatrem ASP 8
  • łatwy system mocowania
  • klejone szwy
  • oznaczone kolorami wtyki i przewody mocujące
  • pompka ręczna w zestawie
  • pokrowiec w zestawie

Materiał namiotu:

  • materiał tropiko: outtex® 4000 Select (100% poliester, powłoka PU, klejone szwy)
  • materiał wyściółki: 100% polietylen (podwójna powłoka, wodoodporny)
  • konstrukcja: Duratec fibreglass 9.5 mm/ One Air System

Namiot można zakupić z:

  • Inner Milestone
  • Dual Beading Connect set 7-7+5 mm
  • Touring Connect Set 7-5 mm
  • Touring Connect Set 7-7 mm
  • Magnetic Band Connecter

Materiały tropika namiotu Outwell

Kolekcja namiotów Outwell Air Cruising Collection

Wideo
Parametry
Producent
Outwell
  • Oase Outdoors
  • Kornvej 9 DK-7323 Give Denmark
  • https://www.outwell.com/en-gb/customer-service
Masa
20,3 kg
Rodzaj namiotu

Przed zakupem nowego namiotu należy jasno określić, w jakim celu będzie on najczęściej używany.

nadmuchiwany / do kempingu
Rodzaj konstrukcji

Typ kopułowy (igloo) to najpopularniejsza samonośna konstrukcja, łatwa w montażu. Geodezyjny typ kopułowy jest przeznaczony do ekstremalnych warunków, konstrukcja krzyżuje pręty w kilku miejscach, co zapewnia większą wytrzymałość i stabilność. Typ tunelowy jest stawiany za pomocą prętów, które się nie krzyżują. Wykorzystuje efektywnie przestrzeń wewnętrzną i przy dobrym zakotwiczeniu zapewnia wysoką odporność na wiatr. Namiot typu A to jednopłaszczowy namiot, którego konstrukcję tworzą dwa solidne maszty umieszczone pośrodku przedniej i tylnej ściany. W konstrukcji namiotów dmuchanych maszty i pręty zastąpiono tubami powietrznymi, dzięki czemu montaż nawet większych namiotów rodzinnych jest prosty, ale wymaga pompki lub kompresora z kompatybilną końcówką. Rozwiązanie samorozkładające się zapewnia bardzo szybki i łatwy montaż, większe rozmiary opakowania i gorszą obsługę podczas składania. Tipi/Jurta mają nietypową konstrukcję zapewniającą dużą wspólną przestrzeń za wysoką cenę i większą wagę.

kopuła / nadmuchiwana
Wysokość auta
175 - 205 cm
Rodzaj przedsionka
jako część auta
Materiał konstrukcji namiotu

Laminat (włókno szklane) to najtańszy i najbardziej rozpowszechniony materiał o niskiej trwałości (nie służy mu częste użytkowanie) i większej wadze. Durawrap/Duraflex/Wrapflex to ulepszony laminat, ale znacznie mocniejszy z wyraźnie widocznym wzorem w romby na powierzchni. Stelaże duraluminiowe są najczęściej stosowane w namiotach ultralekkich, ich główną zaletą jest niska waga i wysoka trwałość. Konstrukcje stalowe nadają się do namiotów mieszkalnych i tarpów, mają wysoką wytrzymałość i nośność, ale także wagę. Włókno węglowe/kevlar to absolutnie najlżejszy materiał, stelaże można znaleźć w ofercie dodatkowo płatnej tylko kilku producentów namiotów ekspedycyjnych na świecie. Kije trekkingowe/sprzęt lawinowy to konstrukcyjnie nietypowe rozwiązanie, ale w zupełności wystarczające na nocleg, zaletą jest niższa waga całkowita.

laminat (fibreglass)
Odporność podłogi

Zwykle wyrażana jako wartość słupa wody = ile wody może wytrzymać dany materiał, zanim zacznie przeciekać. Wyrażana w milimetrach. Ważniejszy parametr niż odporność na tropik.

PE 100% nieprzepuszczalności mm
Odporność tropik

Tropik = górna część namiotu dwupowłokowego. Charakteryzowany przez słup wody = zdolność materiału do wytrzymania ciśnienia wody. Podawany w milimetrach.

4000 mm
Materiał wykonania maty
Polietylen
Materiał tropik
Poliester
Wymiary namiotu
250 x 380 x 220 cm
Wymiary sypialni
250 x 250 x 220 cm
Wysokość namiotu
220 cm
Wysokość sypialni
220 cm
Wymiary po złożeniu
82 x 42 x 42 cm
Okres gwarancji
2 lata
Powiązane 1
O producencie

Powszechnie wiadomo, że kraje Beneluksu i Dania są jednymi z najczęściej podróżujących narodów w Europie. Nic więc dziwnego, że właśnie w tym środowisku przyczep kempingowych i namiotów powstała firma, która dzięki zdobytemu przez lata doświadczeniu skutecznie rozwiewa mity na temat niewygodnego pobytu na polach namiotowych i pod namiotem. Wchodząc do żadnego z namiotów nie trzeba pochylać głowy, a w żadnym śpiworze nie poczujesz się inaczej niż w domu pod kołdrą. To coś, czego nie oferują inne firmy.

Więcej o producencie