Hannah Element 36L
Plecak
Zdjęcie


Produkt niedostępny w magazynie
Alternatywy dla produktu
Informacje o produkcie
Hannah Element 28L to plecak do wielodniowych wędrówek i innych aktywności na świeżym powietrzu, takich jak ferraty.
Anatomicznie ukształtowany system pleców Air lite dobrze przylega do pleców i umożliwia przepływ powietrza między plecakiem a plecami. Szerokie, wyściełane i regulowane paski na ramiona oraz lekki pas biodrowy z kieszenią zapewniają dużą wszechstronność. Dla bardziej wymagających alpinistów przewidziano także uchwyt na siekierę lub kieszeń i wyjście na worek na wodę. Posiada wiele zapinanych na zamek kieszeni lub uchwytów na latarkę lub kijki trekkingowe. Gwizdek bezpieczeństwa umieszczony na pasku piersiowym z regulacją wysokości. Zintegrowany płaszcz przeciwdeszczowy z elementami odblaskowymi zostanie doceniony w złych warunkach pogodowych. Pojemność 36 litrów.
Główne zalety plecaka Element:
- jednokomorowy plecak turystyczny
- wyprofilowane plecy z systemem wentylacji
- uchwyt na siekierę
- kieszeń i wylot worka na wodę
- gwizdek bezpieczeństwa
- zintegrowana osłona przeciwdeszczowa
Parametry
- Producent
-
Hannah
- Outdoor Concept a.s.
- Americká 2796/54, 30100, Plzeň
- cpz@outdoorconcept.cz
- https://www.hannah.cz/
- Okres gwarancji
- 2 lata
O producencie
Hannah to czeska marka odzieży i sprzętu sportowego, outdoorowego z tradycją sięgającą 1991 roku. W ciągu prawie trzydziestu lat istnienia marka przeszła stopniowy rozwój pod względem produktowym, wizualnym i funkcjonalnym. W portfolio produktów znajdują się odzież narciarska, outdoorowa i miejska, plecaki, namioty, śpiwory, karimaty i inne akcesoria. Markę charakteryzuje ponadczasowy design wykorzystujący funkcjonalne materiały o wyrafinowanej stylistyce technicznej. W ostatnich latach myślenie ekologiczne stało się priorytetem w produkcji i użytkowaniu samego wyposażenia. Sprzęt Hannah testowany jest w najbardziej wymagających warunkach i na wielu wyprawach. Zapewnia to przede wszystkim flagowy projekt Hannah Grant. Dzięki Hannah klient zawsze czuje się „na zewnątrz jak w domu”.







































