ForCamping s.r.o.

Sekcja użytkownika

Zaloguj się

Koszyk

Twój koszyk jest pusty. Potrzebujesz pomocy z wyborem? Zajrzyj do poradnika lub napisz do nas.

Darmowa dostawa

299,00 

Czy wiesz, że oferujemy darmową dostawę przy zamówieniach powyżej 299,00 zł?

Hydro Flask Wine Tumbler 10 OZ (295ml)

Kubek termiczny

Produkt już nie jest w sprzedaży.

Przykro nam, ale produkt Wine Tumbler 10 OZ (295ml) jest obecnie wyprzedany. Zobacz poniżej wybór podobnych produktów, które są dostępne.

Zdjęcie

Kubek termiczny Hydro Flask Wine Tumbler 10 OZ (295ml) biały White

Alternatywy dla produktu

Informacje o produkcie

Ciesz się ulubionym białym lub czerwonym winem dzięki Hydro Flask Wine Tumbler 10 OZ (295 ml), niezależnie od tego, czy jesteś na pikniku w parku, w drodze, czy podziwiasz panoramiczne widoki. Wyrafinowany kształt jest wygodny do trzymania i mieści do dwóch standardowych nalewaków. Ponadto zawsze zachowuje smak określonego wina, oczywiście nie ma ftalanów i bisfenoli BPA i jest łatwy do czyszczenia.

Dzięki technologii TempShield™ i wysokiej jakości stalowej konstrukcji utrzymuje wino w idealnej temperaturze. Izolowana, formowana pokrywa posiada izolację o strukturze plastra miodu™ do kontroli temperatury i otwór ułatwiający popijanie.

Główne zalety kubka na wino 10 OZ (295 ml):

  • wytrzymała konstrukcja ze stali nierdzewnej 18/8 Pro-Grade
  • powierzchnia miękka i przyjemna w dotyku
  • wyrafinowany kształt jest wygodny do trzymania
  • eliminuje kapanie
  • przyjazny dla środowiska
  • izolacja TempShield™ utrzymuje wino w idealnej temperaturze
  • izolowana pokrywa o strukturze plastra miodu zapewniająca kontrolę temperatury
  • nie zawiera BPA i ftalanów
  • dożywotnia gwarancja
  • łatwe do czyszczenia
  • waga: 180 g
  • pojemność butelki: 295 ml (12 uncji)
Parametry
Producent
Hydro Flask
Masa
180 g
Pojemność pojemnika
295 ml
Materiał
Stal nierdzewna
Ucho
Nie
Wieczko
Tak
Okres gwarancji
2 lata
O producencie

Firma Hydro Flask z siedzibą w Bend w stanie Oregon USA została założona w 2009 roku wraz z wprowadzeniem na rynek pierwszej w pełni izolowanej butelki. Do 2011 roku osiągnęły sprzedaż na poziomie 1 miliona sztuk. Następnie zwrócili się ku rynkowi piwnemu i wyprodukowali pierwsze izolowane naczynie na piwo (tzw. growler). I od tamtej pory się nie zatrzymali.

Obecnie oferują ponad 100 produktów w czterech kategoriach: nawodnienie, kawa, piwo i żywność.

Więcej o producencie