Projektując damską kurtkę Form, Husky połączył atrakcyjny design z doskonałą funkcjonalnością. Rezultatem jest kurtka odpowiednia do wszelkiego rodzaju zimowych aktywności na świeżym powietrzu. Wypełnienie z gęsiego pierza w proporcji 90% puchu i 10% drobnego pierza zapewnia doskonałą izolację termiczną, a górny materiał w 100% z poliestru z laminowaną membraną zapewnia kurtce wodoodporność i oddychalność. Wewnętrzna podszewka wykonana jest z lekkiego poliestru. Kurtka jest zszywany na całej długości, co zapobiega zapadaniu się pierza i powstawaniu mostków termicznych. Raglanowy krój rękawów nie ogranicza ruchów. Regulowany kaptur, a także elastyczne obszycia rękawów i dołu bluzy znacznie przyczyniają się do utrzymania komfortu termicznego nawet przy bardzo zimnej i wietrznej pogodzie. Zamek jest zabezpieczona patką chroniącą przed przenikaniem zimna i wykończona osłoną podbródka. Posiada również dwie zewnętrzne kieszenie zapinane na zamek i jedną wewnętrzną kieszeń do przechowywania niezbędnych przedmiotów.
Główne zalety kurtki:
zimowa kurtka puchowa
materiał cholewki z laminowaną membraną
szwy o pełnej szerokości
elastyczny dół kaptura, rękawy i dolna krawędź
2 zewnętrzne kieszenie zapinane na zamek i 1 kieszeń wewnętrzna
Zdolność materiału do przepuszczania pary wodnej wytwarzanej przez ludzkie ciało. Wskazuje, ile gramów pary wodnej może odparować z metra kwadratowego tkaniny w ciągu 24 godzin (MVTR).
5000 g/m2 na 24 godziny
Wodoodporność
Wyraża odporność materiału na ciśnienie wody. Im wyższa liczba, tym materiał jest bardziej odporny na nasiąkanie wodą.
5000 mm H2O
Liczba kieszeni (odzież)
3
Według aktywności
miejskie
/
turystyczne
/
narciarskie
/
do narciarstwa biegowego
Oryginalny sklep internetowy Husky. Czeska firma Husky CZ s.r.o (potocznie Husky Outdoor) powstała w 1997 roku w celu produkcji i dostarczania na rynek sprzętu kempingowego, plecaków turystycznych i sportowych odzież. W ostatnich latach firma Husky odważyła się zająć także produkcją mebli kempingowych, które cieszą się dużym zainteresowaniem i zainteresowaniem wśród klientów.