Coleman Tarp
Wiata
Informacje o produkcie
To wszechstronne schronienie od sprawdzonej firmy Coleman może być używane nie tylko z namiotem, ale także z samochodem lub w inny sposób, w zależności od preferencji. Wiata Coleman Tarp jest kompatybilny z namiotami Tasman i Darwin Plus tego samego producenta.
Dlaczego Coleman?
Główne zalety wiaty Coleman Tarp:
- materiał żagla: poliester Taffeta 68D, osłona PU 3000 mm, klejone szwy
- konstrukcja: pręt z włókna szklanego
- waga: 1,3 kg
- kompaktowy rozmiar opakowania tylko 60 x 6 x 6 cm
- wielofunkcyjne zastosowanie
Parametry
- Producent
-
Coleman
- APPLICATION DES GAZ
- 219 route de Brignais, 69230 Saint Genis Laval, France
- col-obchod@newellco.com
- https://www.coleman.eu/
- Masa
- 1,3 kg
-
Materiał konstrukcji namiotu
Laminat (włókno szklane) to najtańszy i najbardziej rozpowszechniony materiał o niskiej trwałości (nie służy mu częste użytkowanie) i większej wadze. Durawrap/Duraflex/Wrapflex to ulepszony laminat, ale znacznie mocniejszy z wyraźnie widocznym wzorem w romby na powierzchni. Stelaże duraluminiowe są najczęściej stosowane w namiotach ultralekkich, ich główną zaletą jest niska waga i wysoka trwałość. Konstrukcje stalowe nadają się do namiotów mieszkalnych i tarpów, mają wysoką wytrzymałość i nośność, ale także wagę. Włókno węglowe/kevlar to absolutnie najlżejszy materiał, stelaże można znaleźć w ofercie dodatkowo płatnej tylko kilku producentów namiotów ekspedycyjnych na świecie. Kije trekkingowe/sprzęt lawinowy to konstrukcyjnie nietypowe rozwiązanie, ale w zupełności wystarczające na nocleg, zaletą jest niższa waga całkowita.
- laminat (fibreglass)
- Wymiary namiotu
- 180 x 365 cm
- Wymiary opakowania
- 60 x 6 x 6 cm
- Kolor
- zielony
- Okres gwarancji
- 2 lata
- Kod produktu
- 76000488
- EAN
- 3138522064075
Powiązane 4
O producencie
Coleman to wiodący na świecie producent sprzętu kempingowego i sprzętu outdoorowego, w tym namiotów, latarni, pieców i śpiworów.
Marka Coleman powstała na samym początku ubiegłego wieku, kiedy w 1901 roku William C. Coleman wyprodukował kilka pierwszych sztuk przenośnych lamp naftowych. Rozdał lampy okolicznym rolnikom, wiedząc, że będą mogli za nie zapłacić dopiero wtedy, gdy je wypróbuje i tylko wtedy, gdy będą z nich w pełni usatysfakcjonowani.