Hannah Cote
Namiot
Informacje o produkcie
Hannah Schronienie Cote 2012: lekkie schronienie na cały rok do użytku przez cały sezon, zbliżając się do komfortu namiotu. Budynek z kijkami trekkingowymi (brak w zestawie), dwa przeciwległe wejścia.
- Masa: 1450 g
- Rozmiar po złożeniu: 10×45 cm
- Wymiary namiot: 290×180 cm
- Konstrukcja: z kijkami trekkingowymi (brak w zestawie)
- Odporność tropik: 3000 mm
- Liczba osób: 2 osoby
- Liczba wejść: 2
- Typ: namiot turystyczny
- Kolor: zielony/maska
Parametry
- Producent
-
Hannah
- Outdoor Concept a.s.
- Americká 2796/54, 30100, Plzeň
- cpz@outdoorconcept.cz
- https://www.hannah.cz/
- Masa
- 1,45 kg
-
Liczba osób
Wskazuje, dla ilu osób przeznaczony jest namiot/hamak. W przypadku namiotów, liczba ta nie uwzględnia bagażu ani innego sprzętu. Dlatego należy zwrócić uwagę na liczbę przedsionków lub apsyd, ewentualnie wybrać nieco większy namiot, aby zapewnić miejsce na bagaż. Hamaki są produkowane w rozmiarze pojedynczym (1 osoba) lub podwójnym (2 osoby). Różnice między nimi polegają na nośności i wymiarach.
- 2 osoby
-
Rodzaj namiotu
Przed zakupem nowego namiotu należy jasno określić, w jakim celu będzie on najczęściej używany.
- turystyczny
-
Odporność tropik
Tropik = górna część namiotu dwupowłokowego. Charakteryzowany przez słup wody = zdolność materiału do wytrzymania ciśnienia wody. Podawany w milimetrach.
- 3000 mm
- Wymiary namiotu
- 290x180 cm
- Wymiary opakowania
- 10x45 cm
-
Liczba wejść
W przypadku namiotów dla 1-2 osób wystarczy jedno wejście, taki namiot będzie lżejszy i bardziej odpowiedni do turystyki i wypraw. Namioty dla 2 lub więcej osób lepiej wybierać z wieloma wejściami. Więcej wejść oznacza lepszą wentylację, wygodniejsze wychodzenie z namiotu, ale także większą wagę.
- 2
- Przedsionek
- mały
- Okres gwarancji
- 2 lata
- Kod produktu
- 00002516
Powiązane 2
O producencie
Hannah to czeska marka odzieży i sprzętu sportowego, outdoorowego z tradycją sięgającą 1991 roku. W ciągu prawie trzydziestu lat istnienia marka przeszła stopniowy rozwój pod względem produktowym, wizualnym i funkcjonalnym. W portfolio produktów znajdują się odzież narciarska, outdoorowa i miejska, plecaki, namioty, śpiwory, karimaty i inne akcesoria. Markę charakteryzuje ponadczasowy design wykorzystujący funkcjonalne materiały o wyrafinowanej stylistyce technicznej. W ostatnich latach myślenie ekologiczne stało się priorytetem w produkcji i użytkowaniu samego wyposażenia. Sprzęt Hannah testowany jest w najbardziej wymagających warunkach i na wielu wyprawach. Zapewnia to przede wszystkim flagowy projekt Hannah Grant. Dzięki Hannah klient zawsze czuje się „na zewnątrz jak w domu”.