Dometic Cool-Ice WCI 13
Lodówka turystyczna
Zdjęcie


Produkt niedostępny w magazynie
Alternatywy dla produktu
Informacje o produkcie
chłodziarka Lodówka turystyczna WCI 13 od Dometic to idealny wybór na wielodniowe przygody, dzięki któremu jedzenie i napoje pozostaną idealnie zimne. Skrzynki można używać na kempingu, w drodze lub podczas wypraw wędkarskich, gdzie utrzyma świeżość ryb i przynęt. Lodówki turystyczne z tej serii oferują ekstremalną wytrzymałość, dzięki czemu nie straszne im wysokie temperatury zewnętrzne, wstrząsy, kurz i błoto, a także niezwykle skuteczne właściwości izolacyjne, które utrzymują je w chłodzie przez kilka dni (do 10 dni, w zależności od modelu i warunków otoczenia). Ponadto skrzynki z tej serii objęte są pięcioletnią gwarancją!
Konstrukcja pudełka składa się z niezwykle wytrzymałego polietylenu spożywczego, który uzupełniają bardzo wytrzymałe zawiasy z prętami ze stali nierdzewnej, nylonowe klamry i śruby ze stali nierdzewnej. Ponadto, dzięki "labiryntowej" konstrukcji i grubej piankowej izolacji, konstrukcja doskonale się uszczelnia, co oznacza, że lód wytrzymuje dłużej. Ta konstrukcja nie ma żadnych połączeń, które przepuszczałyby ciepło lub zimno! Zintegrowane uchwyty i pasek na ramię zapewniają wygodę noszenia.
Główne cechy:
- 5 lat gwarancji
- wyjątkowa wytrzymałość
- utrzymuje chłód przez kilka dni
- bardzo wytrzymałe klamry
- łatwa konserwacja
- stylowy wygląd
Parametry:
- wymiary: 24,5 x 30,5 x 38,8 cm
- masa: 2,8 kg
- izolacja: pianka (taka sama jak w lodówkach)
- konstrukcja zewnętrzna: polietylen spożywczy
Parametry
- Producent
- Dometic
- Linia produktów
- Cool-Ice WCI
- Masa
- 2,8 kg
- Pojemność
- 13 l
- Wymiary
- 24,5 x 30,5 x 38,8 cm
- Okres gwarancji
- 2 lata
O producencie
Marka Dometic zajmuje się opracowywaniem wysokiej jakości akcesoriów do przyczep kempingowych, kamperów i samochodów dostawczych, aby zaspokoić podstawowe potrzeby osób poszukujących mobilnego stylu życia lub profesjonalnych kierowców ciężarówek. Dziś Dometic jest nie tylko dostawcą mobilnych rozwiązań mieszkalnych. Firma stała się synonimem stylu życia na świeżym powietrzu, który obejmuje zarówno domowe patio i ogród, jak i pełne przygód dzikie miejsca Podstawową filozofią opisującą ofertę firmy jest: "Mobilne życie jest łatwe".





















