Hannah Rest 3,8 (2017)
Karimata
Informacje o produkcie
Samopompująca się karimata Hannah Kurtka Rest 3.8 do całorocznego użytku jest odpowiednia dla każdego turysty, który wymaga wysokiego komfortu i najlepszych właściwości izolacyjnych dzięki niskiej wadze 1 kg i niewielkim wymiarom 18×26.
Główne zalety Hannah Rest:
- przyjemna w dotyku powierzchnia
- materiał 100% poliamid
- bardzo wygodny i trwały materiał
- doskonałe właściwości izolacyjne
Parametry
- Producent
-
Hannah
- Outdoor Concept a.s.
- Americká 2796/54, 30100, Plzeň
- cpz@outdoorconcept.cz
- https://www.hannah.cz/
- Linia produktów
- Rest
-
Rodzaj karimaty
Ultralekkie karimaty kładą ekstremalny nacisk na wagę. Turystyczne karimaty mają małe rozmiary i wagę, i są odpowiednie do pieszych wędrówek. Karimaty kempingowe stawiają przede wszystkim na komfort, a waga nie jest u nich tak istotna. Karimaty ekspedycyjne mają wyższą cenę, ale także najwyższą jakość wykonania i najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, dzięki czemu mogą mieć na przykład wysoki opór cieplny przy zachowaniu niskiej wagi.
- turystyczna
- Płeć
- Mężczyzna / Kobieta
- Masa
- 1 kg
- Wymiary opakowania
- 18 x 26 cm
- Długość
- 183 cm
- Szerokość
- 51 cm
- Grubość
- 3,8 cm
- Składana
- Tak
- Okres gwarancji
- 2 lata
- Kod produktu
- 00004789
O producencie
Hannah to czeska marka odzieży i sprzętu sportowego, outdoorowego z tradycją sięgającą 1991 roku. W ciągu prawie trzydziestu lat istnienia marka przeszła stopniowy rozwój pod względem produktowym, wizualnym i funkcjonalnym. W portfolio produktów znajdują się odzież narciarska, outdoorowa i miejska, plecaki, namioty, śpiwory, karimaty i inne akcesoria. Markę charakteryzuje ponadczasowy design wykorzystujący funkcjonalne materiały o wyrafinowanej stylistyce technicznej. W ostatnich latach myślenie ekologiczne stało się priorytetem w produkcji i użytkowaniu samego wyposażenia. Sprzęt Hannah testowany jest w najbardziej wymagających warunkach i na wielu wyprawach. Zapewnia to przede wszystkim flagowy projekt Hannah Grant. Dzięki Hannah klient zawsze czuje się „na zewnątrz jak w domu”.