Przejdź do kategorii produktów Przejdź do koszyka Przejdź do nawigacji

Nie interesują mnie zniżki i promocje, chcę ukryć pasek

Kampa Cross AIR TG

Przedsionek

Rabat: -13 % Darmowa dostawa

Nadmuchiwana markiza podróżna Cross AIR TG z nadmuchiwanym stelażem wykonanym z innowacyjnego materiału Weathershield 150D oferuje minimalną wagę i dopasowane tylne drzwi.

Wybierz jeden z wariantów
W magazynie Kiedy otrzymam zamówienie?
Cena pierwotna 3 415,11 
Zniżka wyliczona z najniższej ceny 30 dni przed rozpoczęciem promocji.
2 963,99 
Rabat: 451,12  -13 %
  • Darmowa dostawa przy zakupach powyżej 299zł
  • eXtra korzyści dla zarejestrowanych użytkowników

Informacje o produkcie

Założona w 2021 roku młoda marka Kampa oferuje niedrogie produkty outdoorowe stworzone dla tych, którzy lubią spędzać czas na świeżym powietrzu. Są one przeznaczone dla par, rodzin i grup spędzających wspólnie czas na łonie natury. Produkty są kolorowy, niezawodny i praktyczny, o przyjaznej dla użytkownika i komfortowym designem. Portfolio obejmuje wszystkie potrzeby związane z rekreacją na świeżym powietrzu. Marka należy do tej samej grupy co popularna marka Dometic.

Więcej o marce

cross AIR TG z Kampa znajduje się w tylnej części kampera, umożliwiając płynne przejście części mieszkalnej kampera w markizę. Nadmuchiwana markiza zwijana o szerokości 2,7 m jest wykonana z innowacyjnego materiału Weathershield 150D zapewniającego minimalną wagę i rozmiar opakowania, a wytrzymały wielopunktowy nadmuchiwany stelaż zapewnia szybki montaż i demontaż.

Markiza oferuje również tylne drzwi i przedni daszek chroniący przed złymi warunkami pogodowymi.

Główna zaleta:

  • zamontowane tylne drzwi
  • przedni daszek
  • przestronna część dzienna
  • innowacyjny materiał Weathershield 150D
  • nadmuchiwana rama
  • wymiary: 270 x 210 x 270 cm
  • waga: 15,2 kg
  • wysokość połączenia min: 180 cm
  • maksymalna wysokość połączenia: 210 cm

Parametry

Producent Kampa
Masa
15,2 kg
Rodzaj namiotu

Przed zakupem nowego namiotu należy jasno określić, w jakim celu będzie on najczęściej używany.

nadmuchiwany
Rodzaj konstrukcji

Kopuła - najpopularniejszy typ, samonośna, łatwa w budowie, elementy krzyżują się w 1 punkcie.

Tunel - musi być zawsze dobrze zakotwiczony, efektywne wykorzystanie przestrzeni wewnętrznej, doskonały stosunek powierzchni do masy, wysoka odporność na wiatr.

A - klasyczny, najczęściej jednopowłokowy namiot, konstrukcja składa się z 2 stałych słupów umieszczonych pośrodku przedniej i tylnej ściany. Niezbyt popularne, ale tanie rozwiązanie na festiwal lub do ogrodu.

Konstrukcja geodezyjna - zaprojektowana do najbardziej ekstremalnych warunków, może wytrzymać silny wiatr, deszcz i śnieg, może być budowana nawet w miejscach, w których trudno jest zakotwiczyć. Wykonana jest z najlepszych materiałów i składa się z dużej liczby elastycznych elementów krzyżujących się w różnych punktach, tworząc bardzo stabilną konstrukcję kopuły. Ich budowa jest trudniejsza i dłuższa, a koszt nabycia wysoki.

Nadmuchiwane - tyczki i pręty są zastąpione rurkami powietrznymi, łatwe do zbudowania nawet większych namiotów rodzinnych, wymagana pompa lub kompresor z kompatybilnym mocowaniem.

Samorozkładające się -  bardzo szybki i łatwy montaż, większy rozmiar opakowania, gorsza obsługa po złożeniu.

Tipi i Jurta - nietypowa konstrukcja zapewniająca dużą przestrzeń wspólną, ale kosztem dużej wagi i wyższej ceny zakupu.

nafukovací
Rodzaj przedsionka
jako część auta
Materiał konstrukcji namiotu

Laminat (fiberglass) - zazwyczaj pręty o średnicy 6,5-12,7 mm z zewnętrznymi metalowymi łącznikami. Najtańszy i najczęściej stosowany materiał o najniższej trwałości i wyższej wadze. Nie sprzyja im częste stawianie i rozbieranie. Łatwa wymiana uszkodzonego segmentu.

Durawrap/Duraflex/Wrapflex - droższa i trwalsza wersja laminatu z wyraźnie widocznym oplotem powierzchniowym/siatką/plecionką o średnicy 8,5-12,7 mm z metalowymi złączami zewnętrznymi.

Dural - bardzo lekki materiał o wysokiej wytrzymałości i średnicy 8,5-11,0 mm. Najczęściej stosowany w droższych namiotach turystycznych. Pręty z wewnętrznym łącznikiem łatwo przeciągnąć przez tunele w tropiku. Najpopularniejszym stopem jest T6 6001, a nieco lepszym T6 7001. Najmocniejszy i najwyższej jakości jest duraluminium T9 7075.

Pręty stalowe o średnicy 20-30 mm są ukształtowane fabrycznie. Najwyższa waga, najwyższa nośność, maksymalna trwałość. Idealny do dużych namiotów rodzinnych, wiat i altan.

Scandium - stop duraluminium ze scandium jest jeszcze lżejszy i mocniejszy, ale jednocześnie droższy niż duraluminium. Jest rzadko spotykany w najdroższych namiotach ekspedycyjnych. Niektórzy producenci oferują go jako wyposażenie opcjonalne.

Carbon/kevlar - absolutnie najlżejszy i najdroższy materiał przy zachowaniu wysokiej wytrzymałości. Dostępny tylko jako dodatkowa oferta od kilku producentów namiotów ekspedycyjnych na świecie.

Kijki trekkingowe / sprzęt lawinowy - niekonwencjonalne w konstrukcji, ale w zupełności wystarczające na nocleg namioty łączące namiot tropikalny i sypialnię z kijkami trekkingowymi lub sprzętem lawinowym. Zaletą jest niższa waga całkowita, wadą może być mniejsza łatwość postawienia konstrukcji.

nadmuchiwany
Wymiary namiotu
270 x 210 x 270 cm
Kolor
szary
Okres gwarancji 2 lata
Kod produktu
EAN:

Podobne

3 370,10  (10.98 %) 2 999,99 

Porównaj

3 296,78  (11.28 %) 2 924,99 

Porównaj

4 449,29  (31.83 %) 3 032,99 

Porównaj

4 501,90  (32.58 %) 3 034,99 

Porównaj

Namiot samochodowy Vango Galli Low

3 252,58  (5.95 %) 3 058,99 

Porównaj

3 713,61  (17.6 %) 3 059,99 

Porównaj

3 216,42  (11.55 %) 2 844,99 

Porównaj

3 190,66  (11.15 %) 2 834,99 

Porównaj

Porównaj alternatywne produkty