8 kroków, jak dbać o namiot w sezonie i po nim
Poradniki
Czas zwinąć namiot i wrócić z łona natury do naszych domów. Aby namiot mógł towarzyszyć nam w kolejnych przygodach i pozostać w idealnym stanie, należy poświęcić mu odrobinę troski.
Przedsionek Outwell Bagażnik Waystone 240 jest wykonany z trwałych materiałów i oferuje dodatkową przestrzeń w kamperze lub furgonetce.
Powszechnie wiadomo, że kraje Beneluksu i Dania są jednymi z najczęściej podróżujących narodów w Europie. Nic więc dziwnego, że właśnie w tym środowisku przyczep kempingowych i namiotów powstała firma, która dzięki zdobytemu przez lata doświadczeniu skutecznie rozwiewa mity na temat niewygodnego pobytu na polach namiotowych i pod namiotem. Wchodząc do żadnego z namiotów nie trzeba pochylać głowy, a w żadnym śpiworze nie poczujesz się inaczej niż w domu pod kołdrą. To coś, czego nie oferują inne firmy.
Przedsionek Waystone 240 to przestronny namiot do przyczepy kempingowej lub vana o wysokości 175-200 cm, należący do kolekcji Cruising duńskiej marki Outwell. Konstrukcja składa się z mocnych i wytrzymałych prętów z włókna szklanego Duratec z systemem Wind Stabilizer. Tropico jest wykonana z wodoodpornego poliestru Outtex® 3000 Select z klejonymi szwami i technologią Fire Retardant, która tłumi i eliminuje skutki poparzenia. Specjalnie połączona wyściółka z polietylenu chroni przed zimnem i wilgocią z podłoża.
Szerokie wejście główne z moskitierą pozwala wejść do namiotu bez żadnych przeszkód. Wejście jest przykryty daszkiem, aby zapobiec przedostawaniu się wody deszczowej do namiotu. Namiot ma również boczne wejście. Przyciemniane szyby w drzwiach zapewniają wystarczającą ilość światła we wnętrzu, ale także chronią przed bezpośrednim światłem słonecznym i promieniowaniem UV. Jeśli potrzebujesz więcej prywatności, po prostu przypnij zasłonę do okna na żądanej wysokości.
Do namiotu można również dostać się przez dwa boczne wejścia, które prowadzą do strefy Link Access Zone . Strefa ta łączy samochód z przedpolem, a dzięki wyjmowanej macie podłogowej pomaga utrzymać czystość otoczenia i eliminuje przeciągi.
Namiot jest niezależne, połączenie między wózkiem a sztagiem jest wykonane dzięki systemowi Dual Beading, tj. dwóm cedrowym końcówkom przyszytym jedna do drugiej (5 i 7 mm). Pasuje do listew cedrowych o wymiarach 5,7 i 9 mm. Jako dodatkową opcję połączenia można wybrać kable wszyte po bokach tulei łączącej. Albo przymocuj je za samochodem (jeśli masz miejsce), albo przerzuć część rękawa przez dach samochodu i zaklinuj kable w ziemi za nim.
Wewnątrz znajduje się zakryte wejście na przedłużacz do podłączenia lampy lub ładowania telefonu komórkowego. system System podwieszania Hooktrack umożliwia mocowanie lekkich przedmiotów, kabli i lamp do wcześniej przygotowanych "szyn". Do łatwego przenoszenia namiotu na krótkich dystansach służy dołączony pokrowiec transportowy z pasami kompresyjnymi.
Aby zapewnić maksymalny komfort, zalecamy płaski tkany dywan Newburg 240. Doskonałą prywatność zapewnia wewnętrzna sypialnia Newburg 240 / Waystone 240, którą można kupić tutaj.
Producent | Outwell |
---|---|
Masa
|
17,1 kg |
Wysokość auta
|
175 - 200 cm |
Rodzaj przedsionka
|
jako część auta |
Materiał konstrukcji namiotu
Laminat (fiberglass) - zazwyczaj pręty o średnicy 6,5-12,7 mm z zewnętrznymi metalowymi łącznikami. Najtańszy i najczęściej stosowany materiał o najniższej trwałości i wyższej wadze. Nie sprzyja im częste stawianie i rozbieranie. Łatwa wymiana uszkodzonego segmentu. Durawrap/Duraflex/Wrapflex - droższa i trwalsza wersja laminatu z wyraźnie widocznym oplotem powierzchniowym/siatką/plecionką o średnicy 8,5-12,7 mm z metalowymi złączami zewnętrznymi. Dural - bardzo lekki materiał o wysokiej wytrzymałości i średnicy 8,5-11,0 mm. Najczęściej stosowany w droższych namiotach turystycznych. Pręty z wewnętrznym łącznikiem łatwo przeciągnąć przez tunele w tropiku. Najpopularniejszym stopem jest T6 6001, a nieco lepszym T6 7001. Najmocniejszy i najwyższej jakości jest duraluminium T9 7075. Pręty stalowe o średnicy 20-30 mm są ukształtowane fabrycznie. Najwyższa waga, najwyższa nośność, maksymalna trwałość. Idealny do dużych namiotów rodzinnych, wiat i altan. Scandium - stop duraluminium ze scandium jest jeszcze lżejszy i mocniejszy, ale jednocześnie droższy niż duraluminium. Jest rzadko spotykany w najdroższych namiotach ekspedycyjnych. Niektórzy producenci oferują go jako wyposażenie opcjonalne. Carbon/kevlar - absolutnie najlżejszy i najdroższy materiał przy zachowaniu wysokiej wytrzymałości. Dostępny tylko jako dodatkowa oferta od kilku producentów namiotów ekspedycyjnych na świecie. Kijki trekkingowe / sprzęt lawinowy - niekonwencjonalne w konstrukcji, ale w zupełności wystarczające na nocleg namioty łączące namiot tropikalny i sypialnię z kijkami trekkingowymi lub sprzętem lawinowym. Zaletą jest niższa waga całkowita, wadą może być mniejsza łatwość postawienia konstrukcji. |
laminat (fibreglass) |
Odporność tropik
Tropik = górna część namiotu dwupowłokowego. Charakteryzowany przez słup wody = zdolność materiału do wytrzymania ciśnienia wody. Podawany w milimetrach. |
3000 mm |
Materiał wykonania maty
|
Polietylen |
Materiał tropik
|
Poliester |
Wymiary namiotu
|
300 x 330 x 210 cm |
Wymiary sypialni
|
300 x 240 x 210 cm |
Wysokość namiotu
|
210 cm |
Wymiary opakowania
|
67 x 33 x 33 cm |
Liczba wejść
|
4 |
Kolor
|
szary |
Kolor według producenta | Black & Grey |
Okres gwarancji | 2 lata |
Kod produktu | |
EAN: |