Przedsionek Outwell Klosz Milestone jest wykonany z trwałych materiałów i zapewnia dodatkową przestrzeń w kamperze lub wannie.
Informacje o produkcie
Powszechnie wiadomo, że kraje Beneluksu i Dania są jednymi z najczęściej podróżujących narodów w Europie. Nic więc dziwnego, że właśnie w tym środowisku przyczep kempingowych i namiotów powstała firma, która dzięki zdobytemu przez lata doświadczeniu skutecznie rozwiewa mity na temat niewygodnego pobytu na polach namiotowych i pod namiotem. Wchodząc do żadnego z namiotów nie trzeba pochylać głowy, a w żadnym śpiworze nie poczujesz się inaczej niż w domu pod kołdrą. To coś, czego nie oferują inne firmy.
Przedsionek Milestone Shade to przestronny namiot do przyczepy kempingowej lub vana o wysokości 175-200 cm, należący do kolekcji Cruising duńskiej marki Outwell. Konstrukcja składa się z wstępnie ukształtowanych, mocnych i wytrzymałych prętów z włókna szklanego Duratec z systemem stabilizacji wiatru. Tropico jest wykonana z wodoodpornego poliestru Outtex® 3000 Select z klejonymi szwami. Tropico jest również wyposażony w technologię Fire Retardant, która tłumi i eliminuje skutki pożaru. Specjalnie połączona wyściółka z polietylenu chroni przed zimnem i wilgocią z podłoża.
Szerokie wejście główne z moskitierą pozwala wejść do namiotu bez żadnych przeszkód. Wejście jest przykryty daszkiem, aby zapobiec przedostawaniu się wody deszczowej do namiotu. Przyciemniane szyby w drzwiach zapewniają wystarczającą ilość światła we wnętrzu, ale także chronią przed bezpośrednim światłem słonecznym i promieniowaniem UV. Jeśli potrzebujesz więcej prywatności, po prostu przypnij zasłonę do okna na żądanej wysokości. Dobrą wentylację wewnątrz namiotu zapewnia system wentylacji w dachu.
Do namiotu można również dostać się dwoma bocznymi wejściami . Jeden z nich prowadzi bezpośrednio do namiotu, a drugi do strefy dostępu Link . Strefa ta łączy samochód z przedpolem, a dzięki wyjmowanej macie podłogowej pomaga utrzymać czystość otoczenia i eliminuje przeciągi.
Namiot jest niezależny, połączenie między samochodem a przodem jest wykonane dzięki systemowi Dual Beading, tj. dwóm cedrowym końcówkom przyszytym jedna do drugiej (5 i 7 mm). Pasuje do listew cedrowych o wymiarach 5,7 i 9 mm. Jako kolejną opcję połączenia można wybrać kable wszyte po bokach tulei łączącej. Albo przymocuj je za samochodem (jeśli masz miejsce), albo przerzuć część rękawa przez dach samochodu i zaklinuj kable w ziemi za nim.
Wewnątrz znajduje się zakryte wejście na przedłużacz, umożliwiające podłączenie lampy lub naładowanie telefonu komórkowego. System podwieszania System Hooktrack, który umożliwia mocowanie lekkich przedmiotów, kabli i lamp do wcześniej przygotowanych "szyn". Dzięki oznaczonym kolorami obręczom, paskom i kołkom konstrukcja namiotu jest szybka i łatwa. Do łatwego przenoszenia namiotu na krótkich dystansach służy dołączony pokrowiec transportowy z pasami kompresyjnymi.
Aby zapewnić większą prywatność, zalecamy zakup sypialni w przedniej części domu Inner Milestonew której wygodnie przenocują 2 osoby. Aby zapewnić maksymalny komfort, zalecamy płaski tkany dywan Milestone / Star ville.
Główne zalety Milestone Shade:
przedpole dla przyczep kempingowych lub samochodów dostawczych
konstrukcja preformowanych prętów z włókna szklanego
szerokie panoramiczne wejście z czterema zamkami błyskawicznymi - różne sposoby otwierania
2 wejścia boczne (1 do namiotu i drugie do strefy Link Access)
połączenie z pojazdem za pomocą szyn cedrowych 7 lub 5 mm (lub 9 mm) lub kabli
strefa dostępu z 1 wejściem bocznym
system stabilizacji wiatru i Storm Guyline
szerokie wejście główne z moskitierą
przyciemniane szyby w drzwiach z zasłonami zatrzaskowymi
system Hooktrack
zintegrowana wodoodporna podłoga z podniesionymi ścianami
Określa on, dla ilu osób przeznaczony jest namiot. Nie uwzględnia on jednak bagażu i innego sprzętu, więc należy również zwrócić uwagę na liczbę i rozmiar przedsionków lub absyd. Dobrym pomysłem jest wybór nieco bardziej przestronnego namiotu, aby zapewnić miejsce na bagaż.
2 osoby
Rodzaj namiotu
Przed zakupem nowego namiotu należy jasno określić, w jakim celu będzie on najczęściej używany.
do kempingu
Rodzaj konstrukcji
Kopuła - najpopularniejszy typ, samonośna, łatwa w budowie, elementy krzyżują się w 1 punkcie.
Tunel - musi być zawsze dobrze zakotwiczony, efektywne wykorzystanie przestrzeni wewnętrznej, doskonały stosunek powierzchni do masy, wysoka odporność na wiatr.
A - klasyczny, najczęściej jednopowłokowy namiot, konstrukcja składa się z 2 stałych słupów umieszczonych pośrodku przedniej i tylnej ściany. Niezbyt popularne, ale tanie rozwiązanie na festiwal lub do ogrodu.
Konstrukcja geodezyjna - zaprojektowana do najbardziej ekstremalnych warunków, może wytrzymać silny wiatr, deszcz i śnieg, może być budowana nawet w miejscach, w których trudno jest zakotwiczyć. Wykonana jest z najlepszych materiałów i składa się z dużej liczby elastycznych elementów krzyżujących się w różnych punktach, tworząc bardzo stabilną konstrukcję kopuły. Ich budowa jest trudniejsza i dłuższa, a koszt nabycia wysoki.
Nadmuchiwane - tyczki i pręty są zastąpione rurkami powietrznymi, łatwe do zbudowania nawet większych namiotów rodzinnych, wymagana pompa lub kompresor z kompatybilnym mocowaniem.
Samorozkładające się - bardzo szybki i łatwy montaż, większy rozmiar opakowania, gorsza obsługa po złożeniu.
Tipi i Jurta - nietypowa konstrukcja zapewniająca dużą przestrzeń wspólną, ale kosztem dużej wagi i wyższej ceny zakupu.
kopuła
Wysokość auta
175 - 200 cm
Rodzaj przedsionka
jako część auta
Materiał konstrukcji namiotu
Laminat (fiberglass) - zazwyczaj pręty o średnicy 6,5-12,7 mm z zewnętrznymi metalowymi łącznikami. Najtańszy i najczęściej stosowany materiał o najniższej trwałości i wyższej wadze. Nie sprzyja im częste stawianie i rozbieranie. Łatwa wymiana uszkodzonego segmentu.
Durawrap/Duraflex/Wrapflex - droższa i trwalsza wersja laminatu z wyraźnie widocznym oplotem powierzchniowym/siatką/plecionką o średnicy 8,5-12,7 mm z metalowymi złączami zewnętrznymi.
Dural - bardzo lekki materiał o wysokiej wytrzymałości i średnicy 8,5-11,0 mm. Najczęściej stosowany w droższych namiotach turystycznych. Pręty z wewnętrznym łącznikiem łatwo przeciągnąć przez tunele w tropiku. Najpopularniejszym stopem jest T6 6001, a nieco lepszym T6 7001. Najmocniejszy i najwyższej jakości jest duraluminium T9 7075.
Pręty stalowe o średnicy 20-30 mm są ukształtowane fabrycznie. Najwyższa waga, najwyższa nośność, maksymalna trwałość. Idealny do dużych namiotów rodzinnych, wiat i altan.
Scandium - stop duraluminium ze scandium jest jeszcze lżejszy i mocniejszy, ale jednocześnie droższy niż duraluminium. Jest rzadko spotykany w najdroższych namiotach ekspedycyjnych. Niektórzy producenci oferują go jako wyposażenie opcjonalne.
Carbon/kevlar - absolutnie najlżejszy i najdroższy materiał przy zachowaniu wysokiej wytrzymałości. Dostępny tylko jako dodatkowa oferta od kilku producentów namiotów ekspedycyjnych na świecie.
Kijki trekkingowe / sprzęt lawinowy - niekonwencjonalne w konstrukcji, ale w zupełności wystarczające na nocleg namioty łączące namiot tropikalny i sypialnię z kijkami trekkingowymi lub sprzętem lawinowym. Zaletą jest niższa waga całkowita, wadą może być mniejsza łatwość postawienia konstrukcji.
laminat (fibreglass)
Odporność podłogi
Zwykle wyrażana jako wartość słupa wody = ile wody może wytrzymać dany materiał, zanim zacznie przeciekać. Wyrażana w milimetrach. Ważniejszy parametr niż odporność na tropik.
PE 100% nieprzepuszczalności mm
Odporność tropik
Tropik = górna część namiotu dwupowłokowego. Charakteryzowany przez słup wody = zdolność materiału do wytrzymania ciśnienia wody. Podawany w milimetrach.
Rynek przedsionków jest ogromny i może przyprawić o zawrót głowy. Dostępne są modele różnego typu, rozmiaru, materiału i ceny. Z tego artykułu dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy wyborze przedsionka, aby ułatwić podjęcie właściwej decyzji.
Posiadasz klasycznego lub przerobionego busa i chciałbyś do niego dokupić przedsionek? Ten artykuł jest dla wszystkich z Was, którzy potrzebują w jakiś sposób rozszerzyć swoją przestrzeń użytkową busa o przedsionek. I to zarówno z boku, jak i z tyłu.
Ten artykuł ma na celu pomóc Ci w wyborze odpowiedniego przedsionka do przyczepy kempingowej, biorąc pod uwagę jego funkcjonalność, sposób montażu i materiały wykonania.