Przejdź do kategorii produktów Przejdź do koszyka Przejdź do nawigacji

Nie interesują mnie zniżki i promocje, chcę ukryć pasek

Marmot Phase 30 Long

Śpiwór puchowy

Rabat: -25 % Darmowa dostawa
Produkt już nie jest w sprzedaży.
  • Darmowa dostawa przy zakupach powyżej 299zł
  • eXtra korzyści dla zarejestrowanych użytkowników

Parametry

Amerykańska marka Marmot została założona w 1974 roku przez dwóch studentów z Uniwersytetu Kalifornijskiego – Erica Reynoldsa i Dave'a Huntleya. Wśród ich pierwszych produktów znajdował się śpiwór i puchowa kurtka. Później, na podstawie zdobytych doświadczeń wspinaczy i przewodników górskich, Marmot zaczął szyć ubrania z Gore-Texu i ulepszać oraz rozszerzać swoją ofertę. Obecnie jest jednym z wiodących producentów odzieży, namiotów i śpiworów outdoorowych, skupiających się na jakości, wydajności i trwałości, tak aby produkty wytrzymywały nawet najbardziej wymagające górskie wyprawy.

Firma Marmot od skromnych początków bardzo się rozrosła, ale podstawowej idei nigdy nie zmieniła – projektować i wytwarzać produkty najwyższej jakości.

Więcej o marce

Producent Marmot
Linia produktów Phase
Masa
589 g
Wymiary opakowania
15,2 x 33,5 cm
Temperatura komfortowa

Temperatura, w której kobieta lub dziecko nie odczuwa jeszcze zimna w pozycji zrelaksowanej. Zgodnie z normą europejską EN 13537 jest to temperatura obliczona dla standardowej kobiety (wiek 25 lat, waga 60 kg, wzrost 1,60 m, powierzchnia ciała 1,62 m2

5,6 °C
Limit temperatury

Jest to najniższa temperatura, przy której standardowy mężczyzna (wiek 25 lat, waga 70 kg, wzrost 1,73 m) nie odczuwa zimna w śpiworze (zgodnie z normą europejską EN 13537).

0,6 °C
Skrajna temperatura

Temperatura, powyżej której standardowa kobieta (wiek 25 lat, waga 60 kg, wzrost 1,60 m, powierzchnia ciała 1,62 m2) ryzykuje uszkodzenie organizmu (od przeziębienia do poważniejszych konsekwencji).

-14,8 °C
Krój

Istnieją dwa podstawowe rodzaje śpiworów - śpiwory typu koc i śpiwory typu mumia.1. Koc - prostszy śpiwór na mniej wymagające warunki. Można go rozpiąć i zamienić w koc. 2. Mumia (mumia) - zmniejsza straty ciepła dzięki swojemu kształtowi. Posiada sznurek do ściągania śpiwora wokół głowy, aby zmniejszyć utratę ciepła. Jest lżejszy, bardziej składany do mniejszych rozmiarów. Podtypy mumii to: a) Śpiwór owalny i rozpinany - odpowiedni dla silniejszych sylwetek i tych, którzy nie lubią ciasnych przestrzeni. b) Mumia anatomiczna (rozciągliwa) - najmniejsza waga, najlepsze właściwości termoizolacyjne. Podąża za kształtem ludzkiego ciała. Określana jest jako "sarkofag".

mumia
Rodzaj wypełnienia izolacyjnego

Materiał zapewniający ciepło. Wyróżnia się 3 podstawowe rodzaje: Materiał naturalny: pierze, Syntetyczne włókna: puste włókna i mikrowłókno Więcej w artykule jak wybrać śpiwór ?

pierze
Materiał wewnętrzny
Pertex 10d 100% Nylon Ripstop .88oz/yd
Wysokość korpusu (do)
198 cm
Wyporność

lub loft. Ogólna elastyczność i rozciągliwość lub zdolność piór do przyjmowania określonej objętości. Jest mierzona w laboratorium i podawana w calach sześciennych (cuin). Czysty puch 100/0 ma od 950 do 1000 cuin, mieszanka 90/10 ma około 650 cuin, a mieszanka 70/30 ma około 500 cuin.

850+ cuin
Sprężystość

Stosunek piór puchowych do drobnych piór. 90/10 oznacza mieszankę zawierającą 90% pierza puchowego i 10% drobnego pierza lub małych piórek. Pióra puchowe zapewniają wypełnienie czyli loft (= zdolność do zajmowania największej objętości lub wysokości komory śpiwora w wyimaginowanym cięciu, tj. mówiąc najprościej - jak bardzo śpiwór może się "nadmuchać"), przyczyniają się bardziej do ciepła, drobne pióra zwiększają odporność piór na naprężenia mechaniczne.

90/10
Szerokość w nogach
58 cm
Szerokość na ramionach
88 cm
Długość śpiwora

Długość o 20-25 cm większa niż wysokość ciała jest uważana za wystarczającą. Zalecamy wypróbowanie -  połóż się na plecach w śpiworze, zapnij pasy i usiądź. Kaptur śpiwora nie może spadać z głowy, ale jednocześnie śpiwór nie może być zbyt ciasny.

219 cm
Okres gwarancji 2 lata
Kod produktu 76011921

Podobne

2 073,22  (16.78 %) 1 725,33 

Porównaj

1 856,92  (7.97 %) 1 708,99 

Porównaj

1 856,92  (7.97 %) 1 708,99 

Porównaj

1 856,92  (7.97 %) 1 708,99 

Porównaj

1 735,99 

Porównaj

2 184,82  (22.47 %) 1 693,99 

Porównaj

2 440,61  (31.04 %) 1 682,99 

Porównaj

1 681,43  (0.03 %) 1 680,99 

Porównaj

Porównaj alternatywne produkty