Przejdź do kategorii produktów Przejdź do koszyka Przejdź do nawigacji

Nie interesują mnie zniżki i promocje, chcę ukryć pasek

Marmot Angel Fire Long

Śpiwór puchowy

Rabat: -25 % Darmowa dostawa
Produkt już nie jest w sprzedaży.
  • Darmowa dostawa przy zakupach powyżej 299zł
  • eXtra korzyści dla zarejestrowanych użytkowników

Parametry

Amerykańska marka Marmot została założona w 1974 roku przez dwóch studentów z Uniwersytetu Kalifornijskiego – Erica Reynoldsa i Dave'a Huntleya. Wśród ich pierwszych produktów znajdował się śpiwór i puchowa kurtka. Później, na podstawie zdobytych doświadczeń wspinaczy i przewodników górskich, Marmot zaczął szyć ubrania z Gore-Texu i ulepszać oraz rozszerzać swoją ofertę. Obecnie jest jednym z wiodących producentów odzieży, namiotów i śpiworów outdoorowych, skupiających się na jakości, wydajności i trwałości, tak aby produkty wytrzymywały nawet najbardziej wymagające górskie wyprawy.

Firma Marmot od skromnych początków bardzo się rozrosła, ale podstawowej idei nigdy nie zmieniła – projektować i wytwarzać produkty najwyższej jakości.

Więcej o marce

Producent Marmot
Linia produktów Angel Fire
Płeć
Kobieta
Masa
1,2 kg
Wymiary opakowania
19×40,6 cm
Temperatura komfortowa

Temperatura, w której kobieta lub dziecko nie odczuwa jeszcze zimna w pozycji zrelaksowanej. Zgodnie z normą europejską EN 13537 jest to temperatura obliczona dla standardowej kobiety (wiek 25 lat, waga 60 kg, wzrost 1,60 m, powierzchnia ciała 1,62 m2

-0,9 °C
Limit temperatury

Jest to najniższa temperatura, przy której standardowy mężczyzna (wiek 25 lat, waga 70 kg, wzrost 1,73 m) nie odczuwa zimna w śpiworze (zgodnie z normą europejską EN 13537).

-6,9 °C
Skrajna temperatura

Temperatura, powyżej której standardowa kobieta (wiek 25 lat, waga 60 kg, wzrost 1,60 m, powierzchnia ciała 1,62 m2) ryzykuje uszkodzenie organizmu (od przeziębienia do poważniejszych konsekwencji).

-24,7 °C
Krój

Istnieją dwa podstawowe rodzaje śpiworów - śpiwory typu koc i śpiwory typu mumia.1. Koc - prostszy śpiwór na mniej wymagające warunki. Można go rozpiąć i zamienić w koc. 2. Mumia (mumia) - zmniejsza straty ciepła dzięki swojemu kształtowi. Posiada sznurek do ściągania śpiwora wokół głowy, aby zmniejszyć utratę ciepła. Jest lżejszy, bardziej składany do mniejszych rozmiarów. Podtypy mumii to: a) Śpiwór owalny i rozpinany - odpowiedni dla silniejszych sylwetek i tych, którzy nie lubią ciasnych przestrzeni. b) Mumia anatomiczna (rozciągliwa) - najmniejsza waga, najlepsze właściwości termoizolacyjne. Podąża za kształtem ludzkiego ciała. Określana jest jako "sarkofag".

mumia
Rodzaj wypełnienia izolacyjnego

Materiał zapewniający ciepło. Wyróżnia się 3 podstawowe rodzaje: Materiał naturalny: pierze, Syntetyczne włókna: puste włókna i mikrowłókno Więcej w artykule jak wybrać śpiwór ?

pierze
Materiał wewnętrzny
30d 100% Nylon DWR 1.18 oz/yd
Wysokość korpusu (do)
183 cm
Waga wypełnienia
720 g/m2
Wyporność

lub loft. Ogólna elastyczność i rozciągliwość lub zdolność piór do przyjmowania określonej objętości. Jest mierzona w laboratorium i podawana w calach sześciennych (cuin). Czysty puch 100/0 ma od 950 do 1000 cuin, mieszanka 90/10 ma około 650 cuin, a mieszanka 70/30 ma około 500 cuin.

650+ cuin
Sprężystość

Stosunek piór puchowych do drobnych piór. 90/10 oznacza mieszankę zawierającą 90% pierza puchowego i 10% drobnego pierza lub małych piórek. Pióra puchowe zapewniają wypełnienie czyli loft (= zdolność do zajmowania największej objętości lub wysokości komory śpiwora w wyimaginowanym cięciu, tj. mówiąc najprościej - jak bardzo śpiwór może się "nadmuchać"), przyczyniają się bardziej do ciepła, drobne pióra zwiększają odporność piór na naprężenia mechaniczne.

90/10
Długość śpiwora

Długość o 20-25 cm większa niż wysokość ciała jest uważana za wystarczającą. Zalecamy wypróbowanie -  połóż się na plecach w śpiworze, zapnij pasy i usiądź. Kaptur śpiwora nie może spadać z głowy, ale jednocześnie śpiwór nie może być zbyt ciasny.

213 cm
Okres gwarancji 2 lata
Kod produktu 76020197

Podobne

1 401,19  (24.88 %) 1 052,64 

Porównaj

1 426,51  (25.51 %) od 1 062,60 

Porównaj

1 383,11  (23.07 %) 1 063,99 

Porównaj

1 301,75  (18.19 %) 1 064,99 

Porównaj

1 282,44  (20.15 %) 1 023,99 

Porównaj

1 137,23  (10.75 %) 1 014,99 

Porównaj

1 281,87  (20.98 %) 1 012,99 

Porównaj

1 229,43  (18.01 %) 1 007,99 

Porównaj

Porównaj alternatywne produkty